jealei Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Hei er det noen som vet om en billig mobil samma hvilket merke. den kan være brukt Kravene mine er Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: nei -WAP:Ja. -Kalkulator: Ja -JAVA:Ja -Email klient:nei -Spill:Ja Form: -Helst flipp -Vekt: ikke så nøye -Antenne: integrert sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge -65000 farger -Størrelse på skjerm. -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 2500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: nei, Diverse: -Merke: samma hvilket merke -Kamera: Ja -Videokamera:Ja -Symbian: nei -Triband: nei -Infrarød port:Ja -Bluetooth:nei -Minne: Nok til en god del bilder.. -Minnekort?: nei -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ikke så viktig -Radio: nei -Batterilevetid: minst 100 Endret 14. desember 2004 av jealei Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei er det noen som vet om en billig samsung eller lg kan være brukt Svaret på spørsmålet ditt må bli JA! Selvfølgelig kan en billig Samsung eller LG være brukt. Men det du egentlig mente var vel kanskje: "Hei, er det noen som vet om en billig Samsung eller LG? Kan være brukt." På det spørsmålet svarer jeg nei, men det er kanskje andre som vet om noe Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Skjønner egentllig ikke hvorfor folk spør iblant faktisk.. Når de har fått med seg at det har kommet mobiler med 260000? farger OG de vil ha mpix kamera.. Pluss at det faktisk ikke skal være noe annet en Samsung eller LG. Virker som om noen folk er hjernedøde... Da står det jo bare mellom D500 og LT5100? Edit: Dessuten ser jeg du har spurt om det samme før... Budsjettet ditt har krympet med 2500,- ellers er det vel det samme innlegget... Endret 14. desember 2004 av Excelsion Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du kan jo satse på samsung e330 eller lg2100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå