Gå til innhold

Hvem musematte er best til mx510?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dette er veldig individuelt, da sikkert mange av de som sier at (f.eks fUnk er best, uten tvil!! osv) har sikkert bare kjøpt den "dyre" musmatten.. De har mest sannsylig ikke prøvd flere av de litt "dyrere", og kommer da med et litt "usakelig" argument.. Men men, dette er da min menig :whistle:

Jeg har hatt fUnk, Steelpad, Icemat og QPAD XXXL... Må si at igjennom de årene jeg har spilt aktivt, så har jeg prøvd mange typer muser og matter... Men den erfaringen jeg sitter igjen med idag, og som jeg mener selv er best (hvertfall for meg), er min MX510 og QPAD XXXL.. I tillegg har jeg de teflon føttene som passer på Logitech sin MX510...

Denne kombinasjonen har jeg nå hatt i litt over et halvt år, og jeg blir bare mere og mere glad i den :love:

Ingen lyd, ingen riper, ingen slitasje, bare ren spilleglede :thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
når jeg sier hvem matte så sier jeg hvem matte, noe med pc er som en person for meg jeg er veldig glad i sånne ting som pc og ting som pc har i og på seg. pc er en fin ting og vis jeg velger å si hvem isteden for hvilken så er vel ikke det noe du bør bry deg med og foressten du er slem, ikke spør hvorfor forde det veit jeg ikke.

kos.

Qué?

Lenke til kommentar

Bruker en teflonbelagd stekepanne fra tefal. Glimrende. Non-stick belegget gjør at musen glir kjempelett. (Untatt når jeg har stekt egg og bacon kvelden før ) ..

J/K bruker ikke engang musmatte. har superglatt underlag på skrivebordet.. det er nok.. :thumbup:

EDIT: Typos

Endret av idos
Lenke til kommentar

Du kjøper selvfølgelig kvalitet.

Og av kvalitet er Razer eXactmat konge på haugen, les test i signatur.

Har vel egentlig prøvd det meste av musematter her, Det starta med vanlige blå tøymatter, den første "pro" matta jeg prøvde var "Everglide giganta", deretter ble det "fuNc 1030", så steelpad 4D (forøvrig nesten prikklik S&S) og etter det igjen exactmat

Har prøvd andre matter, og gjort meg godt kjent med dem også, men exactmat vil alltid være kongen på haugen av matter som finst nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...