OgnOmm Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har func med mx500, og er meget fornøyd med det. Alt er bedre enn tøymatte etc... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har brukt fUnc i ett år nå og den er veldig god, men i dag fikk jeg Steelpad S&S, og den er sykt mye bedre. Koster jo ca. det samme også så det burde ikke være noe vanskelig valg. Lenke til kommentar
Artemis_Entreri Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jeg bruker mx510 og fatal1ty pad! får den på microplex.. er SVÆR musematte med drittbra og presis overlflate.. steelpad bråker som bare faen, det suger, og den er liten. Fatal1ty pad 4 teh win, den brukes av pr0gaymohs Lenke til kommentar
slez Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 func1030 eller blåmatte funker fett. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg bruker func1030 og er veldig godt fornøyd. Samma her. Tror du blir fornøyd uansett hvilken du velger jeg Mx510 er best med xraypad og funC ;D Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Corepad er noe av det beste jeg har prøvd. Utrolig bra gli på den med mx510. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvem muse matte??!?!!? jeg skjønne ingen ting!!1 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ontopic: Lakkert skrivebord er veldig greit som musematte.. Offtopic: Det heter HVILKEN musematte!! Her sloss vi mot nynorsken, også skal folk begynne med noe annet igjen? Hva skjer med norge?! Lenke til kommentar
eln Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Steelpad 4D og S&S. begge er bedre enn func Lenke til kommentar
Strong Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Tror dette er veldig individuelt, da sikkert mange av de som sier at (f.eks fUnk er best, uten tvil!! osv) har sikkert bare kjøpt den "dyre" musmatten.. De har mest sannsylig ikke prøvd flere av de litt "dyrere", og kommer da med et litt "usakelig" argument.. Men men, dette er da min menig Jeg har hatt fUnk, Steelpad, Icemat og QPAD XXXL... Må si at igjennom de årene jeg har spilt aktivt, så har jeg prøvd mange typer muser og matter... Men den erfaringen jeg sitter igjen med idag, og som jeg mener selv er best (hvertfall for meg), er min MX510 og QPAD XXXL.. I tillegg har jeg de teflon føttene som passer på Logitech sin MX510... Denne kombinasjonen har jeg nå hatt i litt over et halvt år, og jeg blir bare mere og mere glad i den Ingen lyd, ingen riper, ingen slitasje, bare ren spilleglede Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 når jeg sier hvem matte så sier jeg hvem matte, noe med pc er som en person for meg jeg er veldig glad i sånne ting som pc og ting som pc har i og på seg. pc er en fin ting og vis jeg velger å si hvem isteden for hvilken så er vel ikke det noe du bør bry deg med og foressten du er slem, ikke spør hvorfor forde det veit jeg ikke. kos. Qué? Lenke til kommentar
idos Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Bruker en teflonbelagd stekepanne fra tefal. Glimrende. Non-stick belegget gjør at musen glir kjempelett. (Untatt når jeg har stekt egg og bacon kvelden før ) .. J/K bruker ikke engang musmatte. har superglatt underlag på skrivebordet.. det er nok.. EDIT: Typos Endret 14. desember 2004 av idos Lenke til kommentar
E.T Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du kjøper selvfølgelig kvalitet. Og av kvalitet er Razer eXactmat konge på haugen, les test i signatur. Har vel egentlig prøvd det meste av musematter her, Det starta med vanlige blå tøymatter, den første "pro" matta jeg prøvde var "Everglide giganta", deretter ble det "fuNc 1030", så steelpad 4D (forøvrig nesten prikklik S&S) og etter det igjen exactmat Har prøvd andre matter, og gjort meg godt kjent med dem også, men exactmat vil alltid være kongen på haugen av matter som finst nå Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det heter HVILKEN musematte!! Her sloss vi mot nynorsken, også skal folk begynne med noe annet igjen? Hva skjer med norge?! On Offtopic: Hold deg på musematta, og spar deg for ukultivert mongosvada. Sloss vi mot nynorsken? Hva? Hvem, "vi?" Hva behager? Off Ontopic: Kjør Razer exactmat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå