Gå til innhold

Dummeste settning fra fantasi eller virkelighet!?


Kanetheheatsink

Anbefalte innlegg

AArgh, jeg blir så sur når jeg hører sånt. :realmad:

 

 

Hørte at 80 % av alle amerikanere mellom 20-25 år ikke kunne sette norge på kartet, og flesteparten av de som prøvde var ikke engang i nærheten.

Det kan da ikke være mulig. Det må være en myte. De er vel ikke _så_ dumme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AArgh, jeg blir så sur når jeg hører sånt. :realmad:

 

 

Hørte at 80 % av alle amerikanere  mellom 20-25 år ikke kunne sette norge på kartet, og flesteparten av de som prøvde var ikke engang i nærheten.

Sett Tajikistan på kartet.

Norge er sikkert et litt mer moderne land og har brukt MYE penger på å hjelpe andre land! Alle burde iallfall ha hørt om Norge og vite hvor det ligger. Amerikanere er bare feite og dumme. Gidder ikke bry meg om de vet hvor Norge ligger eller ei lengre ass :hrm: ! Men nok OT :)

Lenke til kommentar
For de som kjenner Bergen...

Husker ikke helt hva som ble sagt, men ente opp med at Askøy var en øy.

Da stakk den glupeste jenta frem hodet og sa: "Hææ? er Askøy en øy?!?!"

Helt forvirret...

Det går en bro til Askøy.

 

Neida, det er ingen øy... Helt sant. :wee:

I følge O hellige EUs definisjon er øyer med brotilgang fastland. Tro det eller ei! :no:

Lenke til kommentar
AArgh, jeg blir så sur når jeg hører sånt. :realmad:

 

 

Hørte at 80 % av alle amerikanere  mellom 20-25 år ikke kunne sette norge på kartet, og flesteparten av de som prøvde var ikke engang i nærheten.

Sett Tajikistan på kartet.

Norge er sikkert et litt mer moderne land og har brukt MYE penger på å hjelpe andre land! Alle burde iallfall ha hørt om Norge og vite hvor det ligger. Amerikanere er bare feite og dumme. Gidder ikke bry meg om de vet hvor Norge ligger eller ei lengre ass :hrm: ! Men nok OT :)

Tull. Norge er ikke så viktig at jeg forvente at alle har hørt om det. Greit nok, Amerikanere har stort sett dårlig geografi-kunnskaper når det gjelder Europa, når de skranter på Kanada og deres eget kontinent så er det snakk om idioter (feks britney spears som refererte til Kanada som "overseas friends".)

 

Men det at den vanlige person (Da snakker jeg om de som er vanlige intelligente mennesker (joda de fins, hold kjeft.)), de trenger ikke nødvendigvis ikke vite hvor Norge er. -Sarcasm- Åh nei, stor tragedie. Mhm... -/sarcasm-

 

 

(brukte -'er, visste ikke om hvilke tegn som er rare paa forum.)

Lenke til kommentar

Jeg og et par andre skulle på kino å se på en film (husker ikke hvilken), så stoppet vi på rimi for å kjøpe stæsj.

Inne i butikken vurderer en av de jeg var med å kjøpe bamsemoms, så spør jeg: "Hvorfor bare ikke kjøpe?"

"Det er for få, det er for få, det er for få" Dette sa han på en litt oppgitt men likevel glad måte. For dere som har sett Rainman (når han sier "we have to go" eller hva han sier. Han sa det på den måten. Kanskje ikke så morsomt når jeg skriver det, kanskje det er en av dem "You have to be there"

Men en annen er da jeg satt på bussen hjem fra skolen, så overhørte jeg noen mobbet en fordi han bøyde 'sheep' feil.

Sheep - Sheep - Sheeps (Chips)

Lenke til kommentar

Jeg og faren min som tuller med søstra mi om lotto (hun var 16) forige vinter:

 

Faren min: De ringer deg vis du vinner skjønner du.

Hun: hva vis du ikke tar telefonen da?

Jeg: Da får du ikke premien..

Hun: HÆ?!?! får du ikke vis du ikke tar telefonen?

Jeg: nei.

Hun: Pappa?

Faren min: Vis du ikke tar telefonen så får du ikke premien.

Hun: gjør dæm det?! du har jo vunne da!

 

da begynner jeg å flire, og hun forstå det, etter at jeg overbeviste henne i 5 min ar du får premien selv om du ikke tar telefonen...

Lenke til kommentar
For de som kjenner Bergen...

Husker ikke helt hva som ble sagt, men ente opp med at Askøy var en øy.

Da stakk den glupeste jenta frem hodet og sa: "Hææ? er Askøy en øy?!?!"

Helt forvirret...

Det går en bro til Askøy.

 

Neida, det er ingen øy... Helt sant. :wee:

I følge O hellige EUs definisjon er øyer med brotilgang fastland. Tro det eller ei! :no:

EU er EU. Dette er Norge.

Lenke til kommentar

Fryktelig off-topic, men nødvendig:

 

Rett over her har vi et eksempel på det jeg mener at forholdet mellom oss med litt fartstid her, og nye folk, etter hvert har utviklet seg i retning av en verbal krig. I denne sammenhengen er jeg enig med HalTan, og jeg ser selv at tendensen er at jeg i 9 av 10 tilfeller er enig med folk som har vært her like lenge og lengre enn meg. Kanskje dette er 10 poeng til meg, eller kanskje dette bare er idiotisk. Kanskje skulle jeg lage en annen tråd om dette. Jupp, mye bedre ide. Altså, ikke gi meg svar i denne posten, lag heller en ny post. Vil liker jo ikke off-topic. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...