Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Dette skulle da gjøres i en bil på en avsidesliggende vei. En stund inni akten skreik dama plutselig "UTTUR ME! E LYT DRIIIITE!" BWAHHHAHAHA, :!: Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Var to klassekammerater som kranglet. En dag kom han ene inn i klasserommet og så "Vegard er en kukk" på tavla. Vegard lo bare og fortalte at det skulle være "k - u - k". Og han andre utbrøt "Faen. Da var det fitte som hadde dobbel vokal" Så er det en venn av meg som havnet i klasse med en som hadde følgende historie. En venn av han hadde overtalt dama til å ha analsex for første gang. Dette skulle da gjøres i en bil på en avsidesliggende vei. En stund inni akten skreik dama plutselig "UTTUR ME! E LYT DRIIIITE!" :!: Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Var en i klassen som skrev "Bård har bennern" på tavla. Så kom en av jentene i klassen å spurte "Hvem er bennern?" :!: Lenke til kommentar
MsSinnsykJenta Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Redd en hare, Røyk en Rev!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Noen presterte en gang å si at melk tar større plass på gulvet enn i kartongen. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Noen presterte en gang å si at melk tar større plass på gulvet enn i kartongen. Vel... Måler man i cm^2 så stemmer jo det. I cm^3 så blir det like mye. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 For en utrolig bra post Her er et par: For en stund siden så var det en i klassen som hadde skaffet seg en penn som en fikk støt av når en trykte ned *ting oppå penn som gjør at kula kommer ned* (elektrisk altså...), vi prøvde den alle litt og så begynte denne diskusjonen: Han: Prøv å sett den på tanna da! Meg: Ja, det gjør da ikke noe det for tenner leder da ikke strøm... Han: Da kan du vel gjøre det... Så var det en eller annen som sa at han skulle kjøre den oppi ræva for å se hvordan det var (ikke ment serriøst) Han: Ok, skal gjøre det hvis "jeg" prøver det på tanna! Nei, nei du først svarte jeg... Folk lo... På ungdomskolen: Lærer: Noen som kan si litt om Picasso (ikke sikker på hvordan det staves) Blond jente: Er det ikke han norske som spiller piano da...? Hun mente Grigg, men det stoppet ikke latterutbruddet vi alle fikk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Redd en hare, Røyk en Rev!! You GO, girl!!! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Også ei annen i klassen min på ungdomskolen: "Ja, for i min familie er det bare gutter og ingen jenter!" Hun hadde tydligvis glemt at moren hennes og henne selv var jenter... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Noen presterte en gang å si at melk tar større plass på gulvet enn i kartongen. Vel... Måler man i cm^2 så stemmer jo det. I cm^3 så blir det like mye. Vi snakket selvsagt om kubikk. Volumet ble plutselig større når melken var spredt utover gulvet ser du. :-\ Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Også ei annen i klassen min på ungdomskolen:"Ja, for i min familie er det bare gutter og ingen jenter!" Hun hadde tydligvis glemt at moren hennes og henne selv var jenter... begynte noen å le? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 dette har jeg blitt fortalt av mamma jeg kunne ikke si L da jeg var liten,jeg sa R i stedet.Så en dag da vi grillet,ropte jeg: JEG VIL HA PØLSE I ROMPE! gjett om jeg lo da mamma fortalte meg det.. :!: Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Denne er ikke så veldig morsom, men jeg sukket endel i det øyeblikket. Det er en jente i klassen (dette var for 1 eller 2 år siden) som er blond og dum (hører med ordet blond:p) Jeg kranglet litt med hun endag da, så sier hun at hun er sååå pen. Så svarer jeg: "Du er selvdigger ass!". Så svarer hun da "Jeg sa ikke at jeg var pen, jeg sa jeg var PENN!" Hun hadde jo ikke mye å si gitt Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Global oppvarming er oppskrytt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg spurte ei av veninnene mine om hva de de japanske hovedøyene hette. Viste at den ene var Hokkaido, men ikke den andre. Hun: "Er dette et lurespørsmål? Japan er da ikke ei øy!" Dette er faktisk sant. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg spurte ei av veninnene mine om hva de de japanske hovedøyene hette. Viste at den ene var Hokkaido, men ikke den andre. Hun: "Er dette et lurespørsmål? Japan er da ikke ei øy!" Dette er faktisk sant. D'oh! Blir egentlig bare oppgitt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 dette har jeg blitt fortalt av mamma jeg kunne ikke si L da jeg var liten,jeg sa R i stedet.Så en dag da vi grillet,ropte jeg: JEG VIL HA PØLSE I ROMPE! gjett om jeg lo da mamma fortalte meg det.. :!: Rart at du greide å uttale de andre L'ene da Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 dette har jeg blitt fortalt av mamma jeg kunne ikke si L da jeg var liten,jeg sa R i stedet.Så en dag da vi grillet,ropte jeg: JEG VIL HA PØLSE I ROMPE! gjett om jeg lo da mamma fortalte meg det.. :!: Rart at du greide å uttale de andre L'ene da Hehe, ja det var litt rart Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 dette har jeg blitt fortalt av mamma jeg kunne ikke si L da jeg var liten,jeg sa R i stedet.Så en dag da vi grillet,ropte jeg: JEG VIL HA PØLSE I ROMPE! gjett om jeg lo da mamma fortalte meg det.. :!: Rart at du greide å uttale de andre L'ene da Haha. Det tenkte jeg også på. Hmmm.... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 dette har jeg blitt fortalt av mamma jeg kunne ikke si L da jeg var liten,jeg sa R i stedet.Så en dag da vi grillet,ropte jeg: JEG VIL HA PØLSE I ROMPE! gjett om jeg lo da mamma fortalte meg det.. :!: Rart at du greide å uttale de andre L'ene da Hehe, ja det var litt rart lol! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå