ehs5 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 En i klassen min og jeg snakket sammen. Denne fyren er den som er flinkest på skolen av alle på mitt trinn. Men han tror han kan så veldig mye om tekniske ting, noe han egentlig ikke kan så veldig mye om iforhold til de fleste her hw og meg selv. Meg: Vet du hva opera er? Han: Jaa, sånn til pc? meg: Ja.. Internettbrowser.. han: Ja, det har jeg hørt om! Opera er jo dritbra! Så snakket vi sikkert om opera i sikkert i 5 minutter, så sier han: "Du, kan man gå på internett med Opera?" :!: Da lo jeg godt! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 går el-biler på bensin eller diesel? dette klarte en jente i klassen min å spørre læreren min om da jeg gikk i 10ende klasse Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 går el-biler på bensin eller diesel? dette klarte en jente i klassen min å spørre læreren min om da jeg gikk i 10ende klasse blond eller blond? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 går el-biler på bensin eller diesel? dette klarte en jente i klassen min å spørre læreren min om da jeg gikk i 10ende klasse Mange el-biler går på drivstoff. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 går el-biler på bensin eller diesel? dette klarte en jente i klassen min å spørre læreren min om da jeg gikk i 10ende klasse Mange el-biler går på drivstoff. nå er det det ja. såkalte hybridbiler? men jeg tror ikke det var så mange som gjorde det da dette skjedde, var vel i år 2000. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 "Jeg kan umulig bli dummere enn jeg er nå." En venn som ville fornærme seg selv slik at ikke jeg skulle få sjansen til det. Han motbeviste igrunn seg selv momentant Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 "Hvem skjerm kort skal jeg kjøpe?" Bare et eksempel på noe jeg ser på forumet altfor ofte. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Ei jente i gamleklassen spurte meg hva hjerne (trodde jeg) var på engelsk. Brain svarte jeg. Litt senere da læreren spurte om noe klarte hun å svare; I would brain to......... Samme jenta sparka meg i leggen en gang vi hadde gym. Samtalen følger: Meg: Bitch! Hun: Bitch selv Meg: Du vet ikke hva bitch betyr engang Hun: Jo.... strand! Endret 18. desember 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hadde en i klassen som klarte å få støvsuger til å bli dustsucker da... Det klarte jeg også en gang. Da var det mange som lo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Samme jenta sparka meg i leggen en gang vi hadde gym. Samtalen følger: Meg: Bitch! Hun: Bitch selv Meg: Du vet ikke hva bitch betyr engang Hun: Jo.... strand! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Meg: Bitch!Hun: Bitch selv Meg: Du vet ikke hva bitch betyr engang Hun: Jo.... strand! hehe Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Var en gang jeg og vennene mine spilte risk. Alle drev å plaget meg med at jeg skulle backe de opp. Til slutt ble jeg så irritert at jeg utbrøyt "back meg opp i ræva" Det ble litt stille før alle brøyt ut i latter. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) son of a bitch= sønn av en hippie.. er bra. Endret 18. desember 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 går el-biler på bensin eller diesel? dette klarte en jente i klassen min å spørre læreren min om da jeg gikk i 10ende klasse En jente i klassen min spurte om det kunne snø i Sverige Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 går el-biler på bensin eller diesel? dette klarte en jente i klassen min å spørre læreren min om da jeg gikk i 10ende klasse En jente i klassen min spurte om det kunne snø i Sverige HAHAHA Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg greide å spørre en svenske om de feiret jul i sverige Men det var på barneskolen Jeg er egentlig smart altså! *kremt* Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kanke si eg husker dette, men er ihverfall blitt fortalt det oppigjennom årene. Fant ikke smokken (?) min når eg var rundt 2, utbrødt da "Kor faen e smokken min!" Litt morsomt ? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Satt å pratet med en amerikaner på nettet og han ville ha meg til å ringe ei jente, noe jeg ikke ville grunnet min dårlige engelsk uttale. Skriver derimot engelsk ganske bra (6'ere all the way siden barneskulen), og så presterte han å skrive: - Can you write english? - Uhm..I don't know, think there's an auto-translator on my cell...doh! - No seriously, can you write english? Gav opp omtrent der Lenke til kommentar
Same- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Spilte CS wc3 mod og så sa en kamerat: "Se på meg, jeg er usynelig!" :!: Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Var to klassekammerater som kranglet. En dag kom han ene inn i klasserommet og så "Vegard er en kukk" på tavla. Vegard lo bare og fortalte at det skulle være "k - u - k". Og han andre utbrøt "Faen. Da var det fitte som hadde dobbel vokal" Så er det en venn av meg som havnet i klasse med en som hadde følgende historie. En venn av han hadde overtalt dama til å ha analsex for første gang. Dette skulle da gjøres i en bil på en avsidesliggende vei. En stund inni akten skreik dama plutselig "UTTUR ME! E LYT DRIIIITE!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå