Plomma2 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Vi hadde ei festelig ei i matteklassen i fjor. Vi holdt på med x'er og y'er osv osv. Og midt i timen bryter hun ut: "Du har skrevet feil i oppgaven, det er en X her. Hva skal det bety?" (Forresten: dette er snakk om på GK allmenn) Læreren ser oppgitt på henne også rundt i klassen, også sier'n så rolig han kan: "Du skal finne ut hva X'en betyr" "Hvordan gjør jeg det da?" "Det er det vi har holdt på med hele uka" Etter mye diskusjon fram og tilbake med masse morsomme ting jeg ikke husker blir læreren så frustrert at han reiser seg opp og skriker (Han er nordlening) "Camilla, du e et jævla hæspetre!!" Hun holdre pluttselig kjeft og begynner å jobbe igjen. Så etter noen minutter spør hun: "Hva med den Y'en, hva skal jeg med den?" Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 All your base are belong to us. ja hva er greia med den setninga? er ikke det en kode i "empire earth"? Hørte at den setningen der kom fra en elendig oversettelse fra et japansk spill fra i en eller annen tid, sikkert lenge siden. Ble da oversatt til "All your base are belong to us", som ikke er helt rett. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Vi hadde prosjekt i 10 klasse om Lenin, var 3 stykker og skulle skrive 1/3 hver. Når vi kom på skolen 2 dager etter på for å levere hadde den ene i gruppen min skrevet Lenon i steden for Lenin, han trodde han het dette!!! Og det var etter vi hadde hatt undervisning om Lenin i par dager før. En annen gang satt jeg og en kammerat og snakket om Napoleon, for vi hadde hørt at han hadde en av verdens minste peniser, så spør en anen kammerat som var der, Sitat : Napoleon hvem er det a, ern herfra? å er det han som bor oppe i blåbærlia? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 All your base are belong to us. ja hva er greia med den setninga? er ikke det en kode i "empire earth"? Hørte at den setningen der kom fra en elendig oversettelse fra et japansk spill fra i en eller annen tid, sikkert lenge siden. Ble da oversatt til "All your base are belong to us", som ikke er helt rett. www.allyourbasearebelongtous.com Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Denne er litt intern, men vi har en lubben gutt i klassen (for å holde personen mest mulig anonym kaller vi han for Jonny) som påstår at han eier alle i cs og tar 70 i benkpress Han kommer ALLTID med teite utsagn som han tror at framstiller han som intelligent eller moro. Et eksempel er "d e fysisk umuli" Han sa også en gang det var sånn fyr som holdt foredrag om å studere i utlandet og da nevnte han at det ikke var noen betingelser. Da spurte Jonny: " e d noen betingelsa?" "nei" svarte han som holdt foredraget, da skulle Jonny være lur, og sa med CSI tone i stemmen "koffør e du her da??" Og alle i klassen braste ut i et stort "herregud!" Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 All your base are belong to us. ja hva er greia med den setninga? er ikke det en kode i "empire earth"? Hørte at den setningen der kom fra en elendig oversettelse fra et japansk spill fra i en eller annen tid, sikkert lenge siden. Ble da oversatt til "All your base are belong to us", som ikke er helt rett. www.allyourbasearebelongtous.com ah, takker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Dummeste setning jeg har hørt (sann): "Eh... du der foran. Du må stoppe det er noe galt med bilen din! Det kommer rare lyder fra motoren..." Utsagnet stammer fra en blondinne som satt på i en bil med turbo og pop-off for første gang... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Enda en dum/morsom setning: "Bestemor, i natt TISSA pappa mamma i ansiktet..." En liten jente som var hos besteforeldra dagen etter at hu ferska foreldra AKKURAT i det faren kom... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Hørte også om noen som ville døpe jentungen sin Mari Johanna... Høres ikke så ille ut tenker du kanskje? Prøv å uttale det fort... EDIT: Fylkesmannen sa nei til navnevalget så det ble et annet navn... Endret 19. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
lodott Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Fra engelsktimen på ungdomsskolen: "He caught him on the peach" - Han tok ham på fersken. "It was on a trip with the fast window..." - Det var på en tur med Hurtigruten... Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Har blitt fortalt at jeg hadde kjæreste i barne hagen, og en dag kom hun hjem og sa til moren sin: "Nå er jeg og ... sammen, nå kan vi ta av oss alle klærne, legge oss oppå hverandre og KNURRRRE!!" Syntes den var en ganske morsom morsomt Endret 17. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har blitt fortalt at jeg hadde kjæreste i barne hagen, og en dag kom hun hjem og sa til moren sin:"Nå er jeg og ... sammen, nå kan vi ta av oss alle klærne, legge oss oppå hverandre og KNURRRRE!!" Syntes dette var en ganske morsom morsomt Dagens! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Historybooks don't even mention your country Ja, dette var om Norge, holdt på å le meg ihjel. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Historybooks don't even mention your country Ja, dette var om Norge, holdt på å le meg ihjel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har en utrolig dum fyr i samfunnsklassen og senest i dag presterte han å si noe så dumt som: "Modellmakt? Både kristne, muslimer, jøder og alle andre feirer jo julaften så ingen blir påvirket av den andre." Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 En kis i klassen som skulle presentere seg selv på engelsk forran hele klassen sa "in my sparetime, i like to screw my moped" :!: Sinnsykt god i engelsk da Lenke til kommentar
Supermikke Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 ooh ooh! jeg husket en til: "Jeg vil ha lengre dødsstraff" Denne jenta er egentlig smart, hun bare hadde en taleleif =]. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) "Jeg tåler opptil 12G, fordi jeg har øvd på å holde pusten lenge under vann" Endret 17. desember 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Traktorer kan fly rundt i ringer, men hadde det ikke vært for små rosa elefanter hadde det ikke vært to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå