Gå til innhold

Dummeste settning fra fantasi eller virkelighet!?

Kanetheheatsink

Anbefalte innlegg

Vi hadde ei festelig ei i matteklassen i fjor.

Vi holdt på med x'er og y'er osv osv.

Og midt i timen bryter hun ut:

"Du har skrevet feil i oppgaven, det er en X her. Hva skal det bety?" (Forresten: dette er snakk om på GK allmenn)

Læreren ser oppgitt på henne også rundt i klassen, også sier'n så rolig han kan:

"Du skal finne ut hva X'en betyr"

"Hvordan gjør jeg det da?"

"Det er det vi har holdt på med hele uka"

Etter mye diskusjon fram og tilbake med masse morsomme ting jeg ikke husker blir læreren så frustrert at han reiser seg opp og skriker (Han er nordlening)

"Camilla, du e et jævla hæspetre!!"

Hun holdre pluttselig kjeft og begynner å jobbe igjen.

Så etter noen minutter spør hun:

"Hva med den Y'en, hva skal jeg med den?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi hadde prosjekt i 10 klasse om Lenin, var 3 stykker og skulle skrive 1/3 hver.

Når vi kom på skolen 2 dager etter på for å levere hadde den ene i gruppen min skrevet Lenon i steden for Lenin, han trodde han het dette!!! Og det var etter vi hadde hatt undervisning om Lenin i par dager før. :tease:

En annen gang satt jeg og en kammerat og snakket om Napoleon, for vi hadde hørt at han hadde en av verdens minste peniser, så spør en anen kammerat som var der,

Sitat : Napoleon hvem er det a, ern herfra? å er det han som bor oppe i blåbærlia?

Lenke til kommentar
All your base are belong to us.

ja hva er greia med den setninga?

er ikke det en kode i "empire earth"?

Hørte at den setningen der kom fra en elendig oversettelse fra et japansk spill fra i en eller annen tid, sikkert lenge siden. Ble da oversatt til "All your base are belong to us", som ikke er helt rett. :D

www.allyourbasearebelongtous.com :thumbup::D

Lenke til kommentar

Denne er litt intern, men vi har en lubben gutt i klassen (for å holde personen mest mulig anonym kaller vi han for Jonny) som påstår at han eier alle i cs og tar 70 i benkpress :p

Han kommer ALLTID med teite utsagn som han tror at framstiller han som intelligent eller moro.

Et eksempel er "d e fysisk umuli"

Han sa også en gang det var sånn fyr som holdt foredrag om å studere i utlandet og da nevnte han at det ikke var noen betingelser. Da spurte Jonny: " e d noen betingelsa?" "nei" svarte han som holdt foredraget, da skulle Jonny være lur, og sa med CSI tone i stemmen "koffør e du her da??"

Og alle i klassen braste ut i et stort "herregud!"

Lenke til kommentar
All your base are belong to us.

ja hva er greia med den setninga?

er ikke det en kode i "empire earth"?

Hørte at den setningen der kom fra en elendig oversettelse fra et japansk spill fra i en eller annen tid, sikkert lenge siden. Ble da oversatt til "All your base are belong to us", som ikke er helt rett. :D

www.allyourbasearebelongtous.com :thumbup::D

ah, takker.

Lenke til kommentar

Hørte også om noen som ville døpe jentungen sin Mari Johanna... Høres ikke så ille ut tenker du kanskje? Prøv å uttale det fort...

EDIT: Fylkesmannen sa nei til navnevalget så det ble et annet navn...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Har blitt fortalt at jeg hadde kjæreste i barne hagen, og en dag kom hun hjem og sa til moren sin:

"Nå er jeg og ... sammen, nå kan vi ta av oss alle klærne, legge oss oppå hverandre og KNURRRRE!!"

Syntes den var en ganske morsom morsomt :wee:

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har en utrolig dum fyr i samfunnsklassen og senest i dag presterte han å si noe så dumt som:

"Modellmakt? Både kristne, muslimer, jøder og alle andre feirer jo julaften så ingen blir påvirket av den andre."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...