Gå til innhold

Dummeste settning fra fantasi eller virkelighet!?

Kanetheheatsink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Just round it off" - Engelsklæreren min.

Vi malte huset, og min far sa til min søster at hun bare skulle male så langt hun rakk opp, hvorpå hun spurte om vi ikke skulle male resten av husveggen... Jepp.

Vi snakket en gang om drivhuseffekten i en naturfagtime, og så spurte en jente i klassen min om "d ikkje hadde någe me urin å jørr?".

Lenke til kommentar

Læreren: "Noen som vet hva sur nedbør er?"

En jente i klassen: "Ja! Det er sånn som kommer om natten!!"

Læreren: "???"

En jente i klassen: "Ja, sånn som kommer på bilrutene om morgenen!"

En annen gang:

Vi diskuterte kvinnemakt eller feminisme i klassen eller noe:

(samme) jente i klassen: " Åja. Og hvem er det som er statsminister da?!"

(hun refererte til Gro H. Brundtland som var gått av 3-5 år tidligere, husker ikke helt)

En annen jeg kjenner kom med dette gullkornet:

"Eg e ikkje forelsket! Eg e bare litt kåt!"

(av en eller annen grunn var det stille i klassen akkurat når hun sa det, så alle hørte det)

Samme jente på leirskole (noen rom hadde dusj på rommet og jenten skulle argumentere for å få det rommet):

"Eg har et ALVORLIG svetteproblem og trenger tilgang til dusj 24 timer i døgnet!"

:roll:

Lenke til kommentar
Samma ungen skrek også "Der er øl, pappa liker masse øl" når jeg tok han med på butikken..... En god del sure gamle damer som sendte blikk da.... :(

Haha...

husker jeg var i et selskap, da satt en adoptert russer og pratet russisk med en norsk unge. begge var ca 3 år, så etter en stund roper den norske "NÆI, EG E FRA BÆRGEN!"

Heeaheahea :!: :!: Sinnsykt bra!! :D

Lenke til kommentar

Jente i klassa: Ka fersken!

Han som sitter ved siden av henne: Du meina vel "ka farsken!"?

Jenta: Næh, e sir "fersken" e.

Jenta må være stokk dum, sier konstant idiotiske ting også kjefter hun om at vi har elendige lærere og at hun ikke lærer noe som helst bla bla bla. Er villig å vedde på at hun bruker skriveboka mer til å "sende lapper" enn å skrive ned ting fra tavla, følger ikke med i det hele tatt.

F.eks:

Læreren har pratet om USA i 20-30 min og gått spesiellt nøye gjennom oppbygningen av Senatet osv.

Jenta: Hakke dem president eller no sånt i USA? Bush suuuuuuger!

Lenke til kommentar

Som jeg ville ha sagt, "E'a ståkk stauri dom?"

Edit: Det var selvfølgelig et retorisk spørsmål...

Dummeste setning fra meg, i dag må være, BÆÆÆÆ (som en sau), kompisen lo som bare f* :!:

Skyldte på Are & Odin abstinenser :wee:

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

Kanskje ikke noe som har blitt sagt, men den er morsomt.. fra fantasi, så da går det ifølge topic :)

Jeg hadde atten flasker med Tequila i kjelleren så ga mamma meg

beskjed om å tømme innholdet fra alle flaskene i vasken, ellers...

Jeg sa jeg at jeg skulle gjøre det og gikk den tunge vei ned for å ta fatt på den ubehagelige oppgaven.

Jeg trakk korken av den første flasken og helte innholdet i vasken med unntak av en shot, som jeg drakk.

Så tok jeg korken av flaske nummer 2 og gjorde det samme med den, med unntak av en shot,

som jeg drakk. Så tok jeg korken av den tredje flasken og helte innholdet ned i vasken,

som jeg drakk. Jeg tok korken fra flaske nummer fire ned i vasken og helte flasken ned i shoten,

som jeg drakk. Jeg trakk vasken av den neste shoten og helte korken ned i flasken.

Så korket jeg vasken med shoten, flasket drinken og drakk hellingen.

Når jeg hadde tømt alt støttet jeg huset med en hånd, talte shot, korker, flasker

og vasker med hverandre, og kom til tjueni, og da huset kom tilbake talte jeg dem igjen

og til slutt hadde jeg alle husene i en flaske, som jeg drakk.

Jeg er ikke under alkoflytelse av innohol som troen nor at jeg er.

Jeg er ikke fullparten så halv som du tror. Jeg tåper meg så følisk at jeg vet hvem jeg er,

og jo fullere jeg står her jo lengre blir jeg.

Lenke til kommentar
En lærer på skolen sa følgende flere ganger på rad i løpet av en time: "Oh i'm so gay!". Hun mente riktig nok ikke legning, men humør, men det var morsomt allikevel! :!:

Brodern begynte å le i musikk timen når de sang "in (husker ikke) bay where the nights are gay"... musikklæreren ropte ut med en tynn, trasig og nasal stemme... "men det betyr jo lystig!!" har aldri klart å beskrive noen som lystige etter det... må bruke munter i steden... :p

Lenke til kommentar

Hadde en sånn kjekk sang på skolen i forrige uke, slutta sånn:

Laugh Kookaburra

Laugh, Kookaburra

gay your life must be

Kookaburra(garantert ikke rett skrevet) er da en australsk fugl. Som har et veldig homofilt/lystig(eventuelt begge deler) liv.

Lenke til kommentar

Jeg får vel slenge inn en historie om meg selv da. Det er jo ikke det aller dummeste jeg har hørt men det er litt gøy.

Da jeg var liten pleide bestemoren min å ta meg å søsteren min med i kirka på søndagen. Så en av de gangene sto presten å pratet om å være filosofisk. Da snudde jeg meg mot min bestemor å spurte høyt: "Bestemor, hvilken fisk er det?". Jeg er blitt fortalt at folk snudde seg flere rader framover å smilte. Jeg fikk av en eller annen merkelig grunn ikke være med bestemor i kirka etter dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...