Dr. Panda Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hadde en i klassen som klarte å få støvsuger til å bli dustsucker da... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 10 poeng til nd4spd Lenke til kommentar
lodott Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er det tilfeldig at det er jenter som sier mest dumme ting? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er det tilfeldig at det er jenter som sier mest dumme ting? JUPP Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 En i klassen fikk tilbakestående til å bli "Backwards standing." Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Morten: FU! Steffy (that's me): FU deg! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ei jeg gikk i klasse med for en del år siden (9. klasse) når vi snakka om sex og sånt, så utbrøt plutselig: "Hæ? Er det SÅNN man blir gravid??" Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 I denne posten kan du poste den dummeste settningen du kan finne på/ eller kansje noe du har hørt. Den var nå litt morsom synes jeg..... hah, tok den. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ei jeg gikk i klasse med for en del år siden (9. klasse) når vi snakka om sex og sånt, så utbrøt plutselig: "Hæ? Er det SÅNN man blir gravid??" Du store.. Da er du treig. Hun mente vel ikke det??? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ei jeg gikk i klasse med for en del år siden (9. klasse) når vi snakka om sex og sånt, så utbrøt plutselig: "Hæ? Er det SÅNN man blir gravid??" O. M. G. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 "Åfyyyyåfyfaen jeg må drite... kan jeg forresten låne sekken din?" Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Læreren i økonomitimen: Når folk blir avsatt eller selv velger å slutte i jobben hender det at de får utdelt fallskjerm. Eleven (jente): Hvorfor må folk som velger å slutte å arbeide hoppe i fallskjerm? Tror de fleste sukket da (skjedde i klassen til en kamerat av meg=)) Endret 14. desember 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 jeg er ikke så tror som du full jeg er Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 jeg er ikke så tror som du full jeg er :!: Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Søstern min har noen gullkorn, kan jo ta noen av de ( hu kan umulig tenke før hu snakker) "Snakker de engelsk i nederland? " ( ei vennine av meg hadde med seg en fra Nederland til meg og vi snakka seff engelsk med han) samme dag sa hun "Kan Mie Kristine komme opp for hu har aldri sett noen fra Nederland før hu!!??! " Noe som hørtes jævelig fumt ut akkurat da og vennina syklet opp til oss så fort hun kunne Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 En jente i klassen sa dette i naturfagtimen: "Ke tid ska me dissekera et Ku-gris hjerte?". :!: Det dummeste noen har sagt er vel Britney Spears' sitat om dødsstraff... :!: Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 En jente i klassen sa for lenge siden: Dyrke me vulkana? Vi hadde noe om vulkaner og slikt. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) En kis i klassen som skulle presentere seg selv på engelsk forran hele klassen sa "in my sparetime, i like to screw my moped" Endret 14. desember 2004 av Gef Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 En kis i klassen som skulle presentere seg selv på engelsk forran hele klassen sa "in my sparetime, i like to screw my moped" :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Autofil, sa du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå