Cheshire Cat Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 ei i klassen min fikk spørsmålet: Hvorfor fikk tanks navnet tanks? hun svarte: jeg vet det, jeg vet det. er ikke det en sånn ting man bruker i krig med en stor kanon mitt på? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 "-Japan er hovedstaden i Kina" Et sitat av en utrolig blond jente i klassen min på et foredrag om Japan. En jente som gikk på ungdomsskolen jeg gikk på presterte å hevde at USA lå i England. HÆHÆHÆ. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 En gang (for lenge siden på gymmen), viste jeg finger til en kompis av meg. Læreren oppdaget dette, og brautet på ekte nordlansk: "Om du bruke den fingen rett, so kjæm du te å få det godt i livet" Det kom vel ikke så mye latter fra klassen, men ganske mange oppgitt sukk av hvordan det var mulig å komme med en sånn kommentar av en lærer... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) 6-7 klasse på barneskolen, så kikket vi på et kart over Canada, så sier ei i klassen "Jeg har aldri sett alle de små landene under Canada før..." Endret 14. desember 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Satt på et lite hjemmelan en gang. Satt å mobba en kompis litt (eide han i CS ), så gauler han ut "Kjeften da, jævla innpåsliter!!". Sikkert ikke så morsomt, sånn som det høres ut nå, men fy flate som jeg lo.. :!: Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har en drøm om å kalle min sønn for; Odd kåre Johnny Bob! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Linn spør mamma: Er hjernen utenpå eller inne i hodeskallen? Dette var når hu var 15 eller 16 år. Har også spurt om bølger er vann.. :!: Andrea og Linn sitter inne på kinoen sent en kveld for å varme seg. Da kommer en som jobber der å sier at de skal låse og stenge. Andrea sier så: Må vi gå ut da? Begge er veldig blonde og har ca like mye iq som en gullfisk. Endret 15. desember 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har en drøm om å kalle min sønn for; Odd kåre Johnny Bob! Go for it! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 "Om du bruke den fingen rett, so kjæm du te å få det godt i livet" lurer på hva han _egentlig_ mente Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ikke vær taper, bli med å skulk. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 "-Japan er hovedstaden i Kina" Et sitat av en utrolig blond jente i klassen min på et foredrag om Japan. En jente som gikk på ungdomsskolen jeg gikk på presterte å hevde at USA lå i England. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 "Jeg gleder meg så sjukt, at jeg vill kappe pulsåren!" ... Kunne en hvilkensomhelst goter sagt. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 fra klassen: (to av jentene har stått i en halv time og ventet på en annen. så,) H: Er caroline syk i dag? E: ja? H: Hvorfor ventet vi såå lenge da?? *blir sur* E: tjaa.. jeg vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 ei i klassa bøyde dette: One boy, several Boyes. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Blond dum jente som sier det samme som lærern... Akkurat det samme gjør hun pene og blonde, men dumme og blonde jenta i kalssen min også! Hele tiden. Det værste er at hun får utrolig gode karakterer selv om jeg er sikker på at hun er dummere enn meg! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hørt om en jente på klassetur i Auschwitz: Hele klassen er på rundtur i leiren med tidsvitne, tidsvitnet er gråten og forteller om brakka han sov på, mens hele klassen er stum og hører etter, i nettopp den brakka. Tidsvitnet forteller at de sov på harde senger, kun fôret med litt halm. Jenta spør: "Men hva om de var allergiske, da?". JEEEEEEEZ. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Blond dum jente som sier det samme som lærern... Akkurat det samme gjør hun pene og blonde, men dumme og blonde jenta i kalssen min også! Hele tiden. Det værste er at hun får utrolig gode karakterer selv om jeg er sikker på at hun er dummere enn meg! Hu kn*ller sikkert på læreren for å få de karakterene da vett`u.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Blond dum jente som sier det samme som lærern... Akkurat det samme gjør hun pene og blonde, men dumme og blonde jenta i kalssen min også! Hele tiden. Det værste er at hun får utrolig gode karakterer selv om jeg er sikker på at hun er dummere enn meg! Hu kn*ller sikkert på læreren for å få de karakterene da vett`u.... Tviler ikke! Nei da.... Men det er så teit at en jente som tror at japan er hovedstaden i Kina skal få bedre karakterer enn meg fordi jeg ikke gjør så mye lekser... Fått meg ny signatur... Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Hørte en samtale på bussen i dag: A: I dag vil jeg være gravid B: Nei, det kan du ikke! Det er min tur i dag Endret 14. desember 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå