Gå til innhold

Dummeste settning fra fantasi eller virkelighet!?

Kanetheheatsink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang (for lenge siden på gymmen), viste jeg finger til en kompis av meg.

Læreren oppdaget dette, og brautet på ekte nordlansk: "Om du bruke den fingen rett, so kjæm du te å få det godt i livet"

Det kom vel ikke så mye latter fra klassen, men ganske mange oppgitt sukk av hvordan det var mulig å komme med en sånn kommentar av en lærer...

Lenke til kommentar

Linn spør mamma: Er hjernen utenpå eller inne i hodeskallen?

Dette var når hu var 15 eller 16 år.

Har også spurt om bølger er vann.. :!:

Andrea og Linn sitter inne på kinoen sent en kveld for å varme seg. Da kommer en som jobber der å sier at de skal låse og stenge. Andrea sier så: Må vi gå ut da?

Begge er veldig blonde og har ca like mye iq som en gullfisk.

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar

Hørt om en jente på klassetur i Auschwitz:

Hele klassen er på rundtur i leiren med tidsvitne, tidsvitnet er gråten og forteller om brakka han sov på, mens hele klassen er stum og hører etter, i nettopp den brakka. Tidsvitnet forteller at de sov på harde senger, kun fôret med litt halm. Jenta spør: "Men hva om de var allergiske, da?".

JEEEEEEEZ.

Lenke til kommentar
Blond dum jente som sier det samme som lærern...

Akkurat det samme gjør hun pene og blonde, men dumme og blonde jenta i kalssen min også! Hele tiden. Det værste er at hun får utrolig gode karakterer selv om jeg er sikker på at hun er dummere enn meg!

Hu kn*ller sikkert på læreren for å få de karakterene da vett`u.... :p

Lenke til kommentar
Blond dum jente som sier det samme som lærern...

Akkurat det samme gjør hun pene og blonde, men dumme og blonde jenta i kalssen min også! Hele tiden. Det værste er at hun får utrolig gode karakterer selv om jeg er sikker på at hun er dummere enn meg!

Hu kn*ller sikkert på læreren for å få de karakterene da vett`u.... :p

Tviler ikke! :p

Nei da.... Men det er så teit at en jente som tror at japan er hovedstaden i Kina skal få bedre karakterer enn meg fordi jeg ikke gjør mye lekser... :no: Fått meg ny signatur...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...