Gå til innhold

Dummeste settning fra fantasi eller virkelighet!?

Kanetheheatsink

Anbefalte innlegg

Husk at dette er en særdeles enkel test (jeg hadde skammet meg hvis jeg hadde hatt noen feil). Denne testen tar for seg bare 20 av spørsmålene.

Vel, jeg vil si at særdeles enkel er å ta noe i. Greit, vi har skjønt at mange av dere sikkert er genier, men å påstå at folk som ikke klarer maks uttelling er dumme, så vil jeg påstå at dere ikke er så like store genier likevel.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bommet på hvor ett land lå (husker ikke hvilket, ikke sverige.). Betyr det at jeg er dum?

Oooh, ooh, nå skal jeg komme med et klisjé-argument:

Albert Einstein gjorde det dårlig på skolen, som feks i geografi. betyr det at han var en dum person? Han hadde kanskje ikke så mye i toplokket nei...

Lenke til kommentar
*Flytte streken*

Å vite at kristendommen er den største religionen er noe jeg lærte i 3. klasse. :roll:

Fikk 19 av 20.

---------strek---------

samme her.

Uff, jeg ligger visst langt bak jeg da; klarte å si Hinduisme på den jeg da, tenkte på India osv. :blush:

Men seriøst, hvordan er det mulig å bare få litt over halvparten rette på slike tester?

alt under 13-14 må jo annses for å være håpløst dårlig.

19/20 fikk jeg :ohmy:

Edit: Einstein var et geni når det gjalt problemløsning, og ja, man kan forsatt være et geni selv om man ikke er god i alt...

Edit2: alt over 16-17 på den testen kan vel sies å være godkjennt?

Endret av Dasset
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...