Gå til innhold

Dummeste settning fra fantasi eller virkelighet!?


Kanetheheatsink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Jeg vil ikke gå, jeg vil være hos farfar og pule!"

 

Eldstegutten min som sa da han var 2. Han klarte ikke å uttale s, og y uttalte han som u. Så da de skulle gå etter å ha spylt altanen så kom han med den setningen...(for de litt trege - spyle uttalte han som pule....)

 

Min far krevde seff straks at jeg lærte ungen å uttale s og y, tenk om guttungen hadde skreket det på butikken :!:

 

Ikke akkurat så jævlig dum setning, men jævla morsomt.

 

Samma ungen skrek også "Der er øl, pappa liker masse øl" når jeg tok han med på butikken..... En god del sure gamle damer som sendte blikk da.... :(

Lenke til kommentar

"hva med at vi bare snur grillen, så slipper vi at det blåser på den?" - en i klassen.

"nå har jeg på meg en redningsvest som er for folk mellom 50 og 60kg. hvis jeg har på meg en som er for folk på 80-90kg, letter jeg daa?" - samma person.

"cheeseburger without cheese" - pappa på en restaurant i portugal.

Lenke til kommentar
Dettet høres kanskje usannsynlig ut, men en jente i klassen min på ungdomsskolen presterte å dobbelt så melk oppi ettellerannet vi lagde i heimkunnskapen. etterpå sa hun " men det var jo LETTmelk".

litt veldig blond? :p

 

_-_-_____-_-_

 

Husker akkurat det dummeste jeg har sagt :blush:

 

De som bor i drammen har hørt om 10'ern, den butikken på cc, der alt koster 10,-kroner. vel, jeg kom innom, og så en stor pose med godteri som jeg ville kjøpe, og da spurte jeg kassedama hva den kosta :blush: :!:

 

det ER dummere enn det høres ut som :p

Lenke til kommentar

Har noen stygge setninger fra engelsklæreren, men det er egentlig bare en utrolig sløkket uttale. Derimot har jeg en jente i klassen som til tross for at hun er grådig søt faktisk er stokk dum. Minst en gang i uken opplever vi situasjoner som:

 

Lærer: "Nå skal vi prate litt om hvordan et esel og en hest kan sammen få et muldyr som er ute av stand til å formere seg videre. Vet dere om noen fler eksempler på tilfeller som dette?" (Lærer har pratet i 10 min.) -- Jenten tar opp hånd -- Jenten: "ja atte så heh liksom ja. Esje det sånn at et sånn derre esel liksom kan få et mul... dyr eller noe sammen med en hest?"

Lenke til kommentar
Samma ungen skrek også "Der er øl, pappa liker masse øl" når jeg tok han med på butikken..... En god del sure gamle damer som sendte blikk da.... :(

Haha...

 

husker jeg var i et selskap, da satt en adoptert russer og pratet russisk med en norsk unge. begge var ca 3 år, så etter en stund roper den norske "NÆI, EG E FRA BÆRGEN!"

Lenke til kommentar
Har noen stygge setninger fra engelsklæreren, men det er egentlig bare en utrolig sløkket uttale. Derimot har jeg en jente i klassen som til tross for at hun er grådig søt faktisk er stokk dum. Minst en gang i uken opplever vi situasjoner som:

 

Lærer: "Nå skal vi prate litt om hvordan et esel og en hest kan sammen få et muldyr som er ute av stand til å formere seg videre. Vet dere om noen fler eksempler på tilfeller som dette?" (Lærer har pratet i 10 min.) -- Jenten tar opp hånd -- Jenten: "ja atte så heh liksom ja. Esje det sånn at et sånn derre esel liksom kan få et mul... dyr eller noe sammen med en hest?"

Høres veldig ut som en som nettopp sluttet i klassen min (det var forøvrig 3. gang hun sluttet i 2. klasse). Bortsett fra at hun ikke er søt engang.

Lenke til kommentar
Dettet høres kanskje usannsynlig ut, men en jente i klassen min på ungdomsskolen  presterte å dobbelt så melk oppi ettellerannet vi lagde i heimkunnskapen. etterpå sa hun " men det var jo LETTmelk".

litt veldig blond? :p

 

_-_-_____-_-_

 

Husker akkurat det dummeste jeg har sagt :blush:

 

De som bor i drammen har hørt om 10'ern, den butikken på cc, der alt koster 10,-kroner. vel, jeg kom innom, og så en stor pose med godteri som jeg ville kjøpe, og da spurte jeg kassedama hva den kosta :blush: :!:

 

det ER dummere enn det høres ut som :p

hahahahaha! :!:

Lenke til kommentar
husker jeg var i et selskap, da satt en adoptert russer og pratet russisk med en norsk unge. begge var ca 3 år, så etter en stund roper den norske "NÆI, EG E FRA BÆRGEN!"

Fliring :wee:

Jeg VET jeg har sagt mye dumt opp igjennom tidene, edru alle gangene :p

 

Men sønnen til kjørelærern (sønnen er 3år) min satt i lag med faren sin og så på TV, så kom Eric Prydz (??) Call on Me.

Da sa gutten: Pappa, kan ikke du kjøpe en sånn dame?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...