Kanetheheatsink Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) heisann alle hw'er I denne tråden kan du poste den dummeste settningen du kan finne på/ eller kansje noe du har hørt. Håper på noen morsomme :!: Fant ikke på noe morsomt eller no, , men i annledningen TG; "Jeg gleder meg så sjukt, at jeg vill kappe pulsåren!" Endret 13. desember 2004 av magubrothers Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 I denne posten kan du poste den dummeste settningen du kan finne på/ eller kansje noe du har hørt. Den var nå litt morsom synes jeg..... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 frøken svulme bjørn er mongoloid Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "-Japan er hovedstaden i Kina" Et sitat av en utrolig blond jente i klassen min på et foredrag om Japan. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "-Japan er hovedstaden i Kina" Et sitat av en utrolig blond jente i klassen min på et foredrag om Japan. En jente som gikk på ungdomsskolen jeg gikk på presterte å hevde at USA lå i England. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er nødt til å nevne han i engelsk-klassen som skulle ha foredrag om "The West" i USA, og sa: "The capitol is located in the west." Lenke til kommentar
big lebowsky Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Dettet høres kanskje usannsynlig ut, men en jente i klassen min på ungdomsskolen presterte å dobbelt så melk oppi ettellerannet vi lagde i heimkunnskapen. etterpå sa hun " men det var jo LETTmelk". Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "-Japan er hovedstaden i Kina" Et sitat av en utrolig blond jente i klassen min på et foredrag om Japan. En jente som gikk på ungdomsskolen jeg gikk på presterte å hevde at USA lå i England. Det er godt gjordt! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "Jeg vil ikke gå, jeg vil være hos farfar og pule!" Eldstegutten min som sa da han var 2. Han klarte ikke å uttale s, og y uttalte han som u. Så da de skulle gå etter å ha spylt altanen så kom han med den setningen...(for de litt trege - spyle uttalte han som pule....) Min far krevde seff straks at jeg lærte ungen å uttale s og y, tenk om guttungen hadde skreket det på butikken :!: Ikke akkurat så jævlig dum setning, men jævla morsomt. Samma ungen skrek også "Der er øl, pappa liker masse øl" når jeg tok han med på butikken..... En god del sure gamle damer som sendte blikk da.... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Begynte å le inni meg selv da en far skulle handle røyk, så sa datteren ( på rundt 10-11); "Skal du ha Petterøes mild eller sterk pappa".. Skikkelig høyt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "hva med at vi bare snur grillen, så slipper vi at det blåser på den?" - en i klassen. "nå har jeg på meg en redningsvest som er for folk mellom 50 og 60kg. hvis jeg har på meg en som er for folk på 80-90kg, letter jeg daa?" - samma person. "cheeseburger without cheese" - pappa på en restaurant i portugal. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "Hva er de hvite boksene på veggen der?" -en i klassen som lurte på hvilken fnksjon stikkkontaktene som var montert på veggen hadde... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ei i klassen svarte på spørsmålet om hvilken dag vi fikk vår egen grunnlov. Hun svarte; "Er ikke det i september en gang?". Folk i klassen lo så vi nesten pissa i buksene. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Dettet høres kanskje usannsynlig ut, men en jente i klassen min på ungdomsskolen presterte å dobbelt så melk oppi ettellerannet vi lagde i heimkunnskapen. etterpå sa hun " men det var jo LETTmelk". litt veldig blond? _-_-_____-_-_ Husker akkurat det dummeste jeg har sagt De som bor i drammen har hørt om 10'ern, den butikken på cc, der alt koster 10,-kroner. vel, jeg kom innom, og så en stor pose med godteri som jeg ville kjøpe, og da spurte jeg kassedama hva den kosta :!: det ER dummere enn det høres ut som Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har noen stygge setninger fra engelsklæreren, men det er egentlig bare en utrolig sløkket uttale. Derimot har jeg en jente i klassen som til tross for at hun er grådig søt faktisk er stokk dum. Minst en gang i uken opplever vi situasjoner som: Lærer: "Nå skal vi prate litt om hvordan et esel og en hest kan sammen få et muldyr som er ute av stand til å formere seg videre. Vet dere om noen fler eksempler på tilfeller som dette?" (Lærer har pratet i 10 min.) -- Jenten tar opp hånd -- Jenten: "ja atte så heh liksom ja. Esje det sånn at et sånn derre esel liksom kan få et mul... dyr eller noe sammen med en hest?" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Samma ungen skrek også "Der er øl, pappa liker masse øl" når jeg tok han med på butikken..... En god del sure gamle damer som sendte blikk da.... Haha... husker jeg var i et selskap, da satt en adoptert russer og pratet russisk med en norsk unge. begge var ca 3 år, så etter en stund roper den norske "NÆI, EG E FRA BÆRGEN!" Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har noen stygge setninger fra engelsklæreren, men det er egentlig bare en utrolig sløkket uttale. Derimot har jeg en jente i klassen som til tross for at hun er grådig søt faktisk er stokk dum. Minst en gang i uken opplever vi situasjoner som: Lærer: "Nå skal vi prate litt om hvordan et esel og en hest kan sammen få et muldyr som er ute av stand til å formere seg videre. Vet dere om noen fler eksempler på tilfeller som dette?" (Lærer har pratet i 10 min.) -- Jenten tar opp hånd -- Jenten: "ja atte så heh liksom ja. Esje det sånn at et sånn derre esel liksom kan få et mul... dyr eller noe sammen med en hest?" Høres veldig ut som en som nettopp sluttet i klassen min (det var forøvrig 3. gang hun sluttet i 2. klasse). Bortsett fra at hun ikke er søt engang. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 husker jeg var i et selskap, da satt en adoptert russer og pratet russisk med en norsk unge. begge var ca 3 år, så etter en stund roper den norske "NÆI, EG E FRA BÆRGEN!" :!: Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Dettet høres kanskje usannsynlig ut, men en jente i klassen min på ungdomsskolen presterte å dobbelt så melk oppi ettellerannet vi lagde i heimkunnskapen. etterpå sa hun " men det var jo LETTmelk". litt veldig blond? _-_-_____-_-_ Husker akkurat det dummeste jeg har sagt De som bor i drammen har hørt om 10'ern, den butikken på cc, der alt koster 10,-kroner. vel, jeg kom innom, og så en stor pose med godteri som jeg ville kjøpe, og da spurte jeg kassedama hva den kosta :!: det ER dummere enn det høres ut som hahahahaha! :!: Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 husker jeg var i et selskap, da satt en adoptert russer og pratet russisk med en norsk unge. begge var ca 3 år, så etter en stund roper den norske "NÆI, EG E FRA BÆRGEN!" Fliring Jeg VET jeg har sagt mye dumt opp igjennom tidene, edru alle gangene Men sønnen til kjørelærern (sønnen er 3år) min satt i lag med faren sin og så på TV, så kom Eric Prydz (??) Call on Me. Da sa gutten: Pappa, kan ikke du kjøpe en sånn dame? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå