Splitter Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Trenger et godt og stabilt hovedkort til Athlon XP-m. Kortet må være i stand til å gå ned til 1,35 (eller lavere) volt, og bør helst kjøre uten vifte. Jeg har sett litt på DETTE kortet, men vet ikke om det er mulig å stille ned spenningen (volten) så mye som jeg ønsker. Noen som har erfaringer med dette kortet eller vet om andre hovedkort som dette er mulig på? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvis du søker litt på forumet husker jeg en tråd som tok for seg dette temaet. I den ble det postet en link til en side med en liste over en rekke passende hovedkort. Lenke til kommentar
Kmist Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei! Jeg har samme problemet som deg. IKKE kjøp Abit NF7-S2 eller NF7-S2G. Disse kan du hverken stille spenningen ned eller stille multiplikator på. Ikke så veldig morsomt, siden XP-M har default multiplikator på 8 Det beste hovedkortet hadde vært NF7-S v2.0, men dette er ikke å få tak i lengre. Mulig du kan få et demokort fra komplett. Jeg har gått for Abit AN7 som bare er 50kr dyrere enn NF7-S v2.0 på f.eks. multicom. Ærlig talt så skjønner jeg ikke hvorfor Abit har laget NF7-S2 og S2G Lykke til! Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Komplett har noen få Abit NF7-S V2.0-Demo inne, kan anbefales! Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Støtter Fiesta! Hovedkortet der er genialt til både over- og underklokking! Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Takk for svarene! Reddet meg akkurat fra å kjøpe et ubrukelig hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå