Anterialis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har proevd, men kommer bare til ei saann kommandolinje. Er dette riktig? Hva skal jeg saa gjoere? Paa forhaand takk Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 For å reparere Windows setter du inn windows-cd'en din, velger reparer og den repareres. Kan du prøve å formulere det andre spm. på nytt? (skjønte det ikke helt ) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 nei, ikke velg reparer der, gå videre. da leiter den etter tidligere installerte versjoner, da velger du reparer. da går den igjennom en vanlig installasjon, men beholder filer og profiler Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Ok Men jeg prøvde først å reparere i det første vinduet, og da kom jeg til kommandolinja liksom. Hvorfor gjorde den det? skal den ikke reparere derfra også? Kan du prøve å formulere det andre spm. på nytt? (skjønte det ikke helt ) Hvilket andre spm? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ok Men jeg prøvde først å reparere i det første vinduet, og da kom jeg til kommandolinja liksom. Hvorfor gjorde den det? skal den ikke reparere derfra også? Kan du prøve å formulere det andre spm. på nytt? (skjønte det ikke helt ) Hvilket andre spm? Sorry... tenkte på noe annet Hvis du putter inn windows-cd'en, slår av maskinen, slår den på igjen og booter cd'en da da? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ok Men jeg prøvde først å reparere i det første vinduet, og da kom jeg til kommandolinja liksom. Hvorfor gjorde den det? skal den ikke reparere derfra også? Kan du prøve å formulere det andre spm. på nytt? (skjønte det ikke helt ) Hvilket andre spm? det er en kommandolinje for å rette opp enkelte ting. f.eks. bygge opp boot.ini om den er ødelagt slik at du ikke kommer inn i windows etc. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Jaja, jeg reparerer fint nå da jeg gikk videre inn i installasjonen og derfra fikk beskjed om jeg ville reparere. Men jeg prøvde å kopiere en fil som jeg vet har krasha fra en cd (hadde brent den på en cd fra en tidligere gang) men jeg fikk ikke lov til å "copy" ? Hvorfor tror dere dette skjedde? gikk inn på d: og fant filen og trykte "copy", men det stod at jeg ikke hadde tillatelser :s Forslag? Dimensionx: Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå