Bullit Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har nylig kjøpt en Fujitsu Siemens Amilo pro V2000 med en 1.6 pentium M prosessor. Det jeg lurte på var om det er mulig å justere noe på kontrasten på skjermen? synes den er litt utydelig iblandt. Noen som vet? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Fujitsu Siemens har pleid å hatt piltastene i kombinasjon med "Fn" (Funksjonstasten) - for å justere lys o gkontrast... Kanskje dette oxo gjelder din. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du har relativt lite pixler til en 15" skjerm. Du har 1024x768 . Kan være derfor du synes den er litt utydelig iblandt Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Fikk justert kontrasten, så nå ble ble jeg om mulig enda ett hakk mer fornøyd med maskinen. FN tastene er kun for å justere lysstyrken med og har ingenting med kontrast å gjøre, om noen lurte på det Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Konstrasten stiller du inn i driveren: skjermegenskaper > avansert > "ett-av-undervalgene-videre-forskjellig-fra-produsent-til-produsent". Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du har relativt lite pixler til en 15" skjerm. Du har 1024x768 . Kan være derfor du synes den er litt utydelig iblandt Til gjengjeld har dem vel god innsynsvinkel og responstid? Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jo mindre fysiske pixler det er på en skjerm jo større sjanse er det for at den er feilfri, ikke har døde pixler, har sterkere lys-styrke/kontrastforhold, raskere responstid og bedre innsynsvinkel rent teknisk. På en annen side er sjansen større for at en skjerm med få pixler er laget med eldre teknologi, og dermed ikke like god som dagens skjermer med nyere teknologi og metoder for å oppnå bedre forhold skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå