Daisy Chain Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Heisann! JEg bestillte 3 stk mp3 spillere i dag fra en kjent webshop. Da jeg er ferdig med å skrive inn opplysninger om visa kort osv ,så får jeg feilmelding om at kortet ikke har dekning , noe som er bullshit da jeg sjekket kontoen 5 min før bestilling. Jeg prøver å bestille for tredje gang,men da ga jeg opp... Tilfeldigvis så sjekket jeg nettbanken like etterpå for å betale noen regninger da jeg til min store forskrekkelse ser at det er trukket samme beløp som de 3 mp3 spilleren kostet..... Har noen andre opplevd lignende?hvor lang tid tar det eventuelt før webshoppene trekker fra kontoen din? En forfjamset og frustrert, men med motet oppe hilsen fra Daisy Chain Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har du handlet med visa? Da er det normalt at visa reserverer beløpet du skal handle for så ikke de har utgifter om du ved ett uhell eller noe ikke skulle ha det beløpet på konto. Det blir heller ikke informert om noen steder, så jeg skjønner at panikken kan gripe deg litt.. Men hvis transaksjonen ikke kommer til å bli gjennomført, vil pengene komme tilbake om to tre dager Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Handler med Visa ja. Pengen ligger jo en eller annen plass i systemet, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk feilmeldingen når "transaskjonen" alikevel er gjort? Men det er ikke alt man kan forstå heller.Har sendt webshoppen mail og kommer til å ringe dem asap i morgen. Vil ikke nevne navn her for det kan i rettferdighetens navn gi dårlig pr til webshoppen. De må få sjangsen til å gi et svar de også. Men Tusen takk for raskt svar! Hilsen en mer lettet Daisy Chain Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvis det er en av de store så går dette ikke gjennom nettbutikken i det hele tatt, men en tjeneste som gjør dette automatisk. Reservasjonen vil frafalle forhåpentlig vis etter noen dager /sikkerhet). Sikkert bare en ørliten teknisk feil. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Men har webshoppen fått noen indikasjon på at penger er reservert for dem? Sendte dem mail i går, men fortsatt ingen svar fra dem. Tror jeg må nok ringe dem selv jeg. Ikke noe bra inntrykk dette akkurat! Litt irritert hilsen fra Daisy Chain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå