ASW Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Har kjøpt et : Q-Tec Midi tower ATX L-MD, m/350W (kr 495,-) og leste litt her på forumet at det ikke er serlig bra. Har 6800le som krever 350w, tror dere det går med Q-Tec Synes foreløbig ikke det ser så dårlig ut, kantene er fint avrundet(så man ikke skjærer seg) men har enda ikke prøvd det. Det jeg trenger å vite er om strømm forsyningen holder "Får ikke åpne den før jul" Endret 13. desember 2004 av ASW Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har du sett noen positive erfaringer vedrørende Q-tec ? Hvis ja. Så har ivertfall ikke jeg gjort det. Q-Tec = Billig, dermed basta. Kvalitet må du nok finne deg ett annet merke hvis du skal ha Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Om q-tecen holder av avhenig av hva slaks specs du har på resten av maskinen. Men jeg ville ikke anbefale å bruke den uansett. Selv om den er kraftig nok Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Jeg har kun gode erfaringer med det kabinettet (jeg har samme bortsett fra at mitt kom med 50W svakere PSU). -Stor plass -Plass til mange HD'er og optiske drev -Gøyale viftefester -Fin pris -Fin farge på mitt (lyst blått) -Store deilige knapper -Nok uttak i front (mic, headset, 2xUSB2.0) Jeg kjører samme kabinett med 300W PSU (original Q-Tec). Q-Tec har sikkert oppgradert PSU'en i den nye årsmodellen, kanskje. Mitt system (se profil for specs) kjører helt fint overklokket (men std. vCore) uten stabilitetsproblemer. Dette er da med integrert skjermkort (= lite effektforbruk) og ingen kabinettvifter. Forøvrig holder temperaturen i kabinettet seg ca. 5-7°C over romtemp, og det med PSU-viften som eneste kabinettvifte. Endret 13. desember 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
ASW Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Her er mitt utstyr: GeForce 6800LE 128MB DDR AGP, Tv-Out, DVI, Retail AMD Athlon64 3400+ 2.4 GH 512MB DDR Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Black 350w Asus K8N Hovedkort for Socket 754 Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg ville ha byttet ut psu med en annen, psu fra q-tec = De virker riktignok, men er for ustabile og upålitelige. På min q-tec psu sluttet vifta å virke etter nesten to år, med den følge at hk sim gav seg på tap... I tillegg støyer psuen fra q-tec noe inn i hampen. Kabinettet er helt ok. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Problemet med qtec er ikke kabinettet, men at PSU'en ikke holder det den lover! Den har ofte feil spenningsnivå, noe som ikke er bra for pc'en. Mener også å ha lest at den ofte leverer færre watt en de lover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå