Gå til innhold

Bygge kontor PC, trenger litt hjelp...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal bygge en "kontor pc" så jeg trenger noen tips :p

Den skal ikke brukes til noe særlig "store" oppgaver, blir for det meste word, exel e.t.c + litt surfing... tenkte ikke på noe direkte dårlig PC, men.. så ca midt på ;)

https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=3333

Titter litt på den.. men.. noen små endringer der (ta bort skjerm e.t.c) så er kansje dette mere enn god nok?

Trenger IKKE skjerm, cd-rom/cd-brenner, mus, tastatur, netverkskort, harddisk.

Ellers, så trenger jeg resten.... :thumbup:

Prisen skal være på rundt 3000,- til 4000,-

Håper på mange tips.. gjerne på hele oppsett :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabinett: Aopen Case ATX Tower 350W Black Front-USB/Audio/1394 CAG1.1 24/SATA Connector, H600B 738,-

Hovedkort: Asus Mainboard Socket-A nForce2-ST ATX Audio SATA 1394 Raid USB 2.0, A7N8X-E DELUXE/GD 775,-

Prosessor: AMD CPU Sempron 2500+ Socket-A 1.750GHz 256K Cache 333MHz FSB Tray, SDA2500DUT3D 546,-

Prosessorvifte: Glacial Cooling Fan Socket-A 19dB For All AMD CPU (Up To XP 3200+), SILENT BREEZE 462 III 211,-

Minne: Apacer Memory 512MB PC-400 DDR PC3200 Orginal, 512MB PC-400 663,-

Skjermkort: Msi VGA-Card Radeon 9550SE 128MB AGP DVI TV-Out Retail, RX9550SE-TD128 484,-

Alt fra Psdata. Litt usikker på om hket støtter sempron, eller om man må til med en bios update?

Lenke til kommentar
Oki.. så bra ut det.. men.. håper ikke jeg må oppgradere bios da.. har ikke gjort det før :hmm:

Det er akkurat det jeg kan tenke meg kan bli et problem, men du kan jo sende en mail til psdata (eller hvor du nå måtte ønske å kjøpe hk) der du spør om dette hket kommer med bios versjon som støtter sempron.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...