Skurupu Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Kan jeg få URL til denne siden? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 http://www.beltespenner.com/shop/index.html Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Mtl hva betyr det? hadde vært fint om jeg fikk vite det også! Metal Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hmm slik beltespenne vil jeg ha og Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 PS: den butikken har jeg hørt mye negativt om... en kamerat bestilte i sommerferien, og fikk spenna først i starten av november. Hørt mye annet om dårlig leveringstid/rot også Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 PS: den butikken har jeg hørt mye negativt om... en kamerat bestilte i sommerferien, og fikk spenna først i starten av november.Hørt mye annet om dårlig leveringstid/rot også hmm, hørtes ikke bra ut Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 men gutter, vil gjerne vite hva det betyr Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 PS: den butikken har jeg hørt mye negativt om... en kamerat bestilte i sommerferien, og fikk spenna først i starten av november.Hørt mye annet om dårlig leveringstid/rot også hmm, hørtes ikke bra ut Send dem en mail og si at du ikke vil handle hos dem med mindre de kan lever innen en viss tid osv.. Så leverer du inn en bestilling hvis de sier at de skal fikse det. Da har du nemo problemo hvis de skulle begynne å rote. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 afk - away from keyboard. dette vet du Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 PS: den butikken har jeg hørt mye negativt om... en kamerat bestilte i sommerferien, og fikk spenna først i starten av november.Hørt mye annet om dårlig leveringstid/rot også hmm, hørtes ikke bra ut Send dem en mail og si at du ikke vil handle hos dem med mindre de kan lever innen en viss tid osv.. Så leverer du inn en bestilling hvis de sier at de skal fikse det. Da har du nemo problemo hvis de skulle begynne å rote. okei. det hørtes smart ut!da har jeg noen dager til å bestemme meg på thanks Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Stemmer for PUS/PUZ!! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har allerede bestilt min! Kongeside, selv om dette ikke hjalp deg, måtte jeg bare si takk for linken - den var genial! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 De har sånne på Jean TV på arkaden også tror jeg.. Er vel litt greiere å stikke ned der... (Hvis du bor i Oslo da) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) - : ) - Babe - Mama (Big foran, hvis du har nok penger ) - (.)(.) Nei, seriøst, jeg vet ikke... Endret 13. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå