Launch Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Vannkjølingen min har vært demontert og nedpakket en stund, da jeg tok det frem gjenn var slangene grå, er det bare å kaste eller kan jeg rense med noe? Tror det er PVC slanger, ihvertfall ikke sillikon. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 for å være på den sikre siden kan det jo kanskje være lurt å kjøpe nye.. men hvordan ser de ut? er de bare grå inni? silicon er best... kan brukes til så mangt..... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Røyk grå inn ja, Skal se hva jeg finner av slanger i morgen, sillikon er ikke dumt nei. Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Eg brukt blanding av eddik og vatn til å rensa slangane mine etter att det hadde danna seg belegg. Funka fint. Einaste bakdelen er lukta under skyllinga. Måtte skylla med ein god del reint vatn etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå