D0dg Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei! (fant ikke ut sånn hvor jeg ellers skulle poste, så det ble her!) Jeg drev på og uinnstalerte masse gamle spill osv som jeg ikke bruker mer. Tok også å frigjorde litt RAM. Fant da ut at jeg måtte restarte pcen for den ble ganske treg. men da kom følgende feilmelding(ca ihvertfall): Windows kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er slettet<windows root>\system32\hal.dll (eller nal.dll er ikke helt sikker) Innstaler en kopi av filen ovenfor på nytt. hva skal jeg gjøre? Noen som vet åssen jeg kan innstalere denne filen på nytt uten å formatere? eller er eneste løsning å formatere? hadde ca 100gb jeg hadde planer om å brenne inn på dvd'er IMORRA! -Jan Erik Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Start opp med xp cd´n og reparer. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Installer OS'et på nytt over den gamle installasjonen. Funker fett- så lenge du holder deg unna partisjonering og formatering.. ..Og slike jalla Recovery CD'er :!: Lenke til kommentar
D0dg Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Takker hw.no har svaret til alt Lenke til kommentar
Hes Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 har samme probb.. skal teste detta når jeg kommer hjem.. håper det funker ^^ lit kjipt å ha xp cd'en i vær gang jeg rebooter Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 litt off-topic, men et lite tips til trådstarter: ALDRI ha viktige ting på systempartisjonen. Jeg for min del har kun 10 gig på C:, og har kun OS og diverse programmer som det går an å installere på nytt i tilfelle krasj på den partisjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå