DaRe_deVIl Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har noen rare problemer med dataen. Når jeg starter dataen så bråker det veldig, høres ut som en vifte som slår inne i f.eks en ledning men det er ikke det. Høres ut som om det kommer fra HD, men er ikke sikker. Noen som vet hva det er? Dessuten vis jeg er AFK et par timer. Når jeg kommer tilbake så har pcen hengt seg opp helt. Beveger på musa for å få bort skjermspareren, men da stopper alt opp og jeg må restarte manuelt. Disse problemene starta etter at jeg skulle oppdatere driver til skjermkortet mitt. Et Sapphire Radeon 9700 nonpro. Resten av HW: Abit NF-7 IBM 80 gb hd AMD Barton 2500 XP+ 512 mb minne (noname) Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det kan være noe av viftene som har tatt kvelden. Lageret er ødelagt? Kan selvfølgelig være hdden som har begynt å bli skrøpelig. Av og til så sovner de bare etter en stund ut av ingenting. db Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hmm.. Høres ut som det er ei vifte som har tatt kvelden ja, og at Pc'en henger pga overoppheting.. (Finner det vel fort ut med åpent kabbis?) Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Viftene i hardisken mener dere? Har tenkt å kjøpe ny harddisk, men skal jeg la kabinettet være åpent? Hva mente du med "finner det vel fort ut med åpent kabbis?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå