Gå til innhold

Gainward GeForce 6600GT 128 spørsmål.

ArizarD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja i år vennligst...

Unødvendig å bumpe etter så kort tid.

Fortjener egentlig ikke et svar engang...

Men gjør det alikevel. Det er bra til spill, bedre enn 6800LE rett ut av esken, og bedre enn 9800pro. Ingen bedre i prisklassen mao.

Søk etter 6600GT reviews på google f.eks, så vil du finne flere tester :)

Lenke til kommentar

vel jeg har ikke noe tru på at det holder så lenge.

grunnen til det er 128mb ram! dette kommer til å være ute innen 05 er over!

derfor kommer også 9800pro til å havne ute i kulda og det samme med mange andre bra skjerm kort! men akkuratt nå er det et kurrant kort!

ps: husk at dette bare er min personlig mening. jeg trur at minimum på spille osv kommer til å bli 256mb om ikke mange år'a!

Lenke til kommentar
vel jeg har ikke noe tru på at det holder så lenge.

grunnen til det er 128mb ram! dette kommer til å være ute innen 05 er over!

derfor kommer også 9800pro til å havne ute i kulda og det samme med mange andre bra skjerm kort! men akkuratt nå er det et kurrant kort!

ps: husk at dette bare er min personlig mening. jeg trur at minimum på spille osv kommer til å bli 256mb om ikke mange år'a!

Ram mengden har vel mest å si for de som spiller i høye oppløsninger, eller tar jeg feil?

Hvis man spiller i 1024x768 og 1280x1024 så vil vel 128mb holde i lange baner også i 2005?

Lenke til kommentar

Mengden ram er ikke veldig vesentlig. Man får 9200 kort med 128MB ram, eller fx5xxx kort med 256MB ram, men det betyr ikke at de yter noe særlig... Det er i større grad klokkehastigheten, pipelines, minnebus og den slags, som er med på å bestemme ytelsen. Kortet kommer ikke til å yte noe dårligere ved slutten av 05 uansett. Det er et middels kort, til en middels pris, og gir intet annet enn en middels poengsum i 3DMark. Jeg ville anbefale dette kortet, om du er klar over hva det er du får for pengene, og det er ikke nødvendigvis lite

Lenke til kommentar
men når minimummen er 256 hjelper det ikke å ha 128! det er det jeg mener. og det er ikke lenge til(trur jeg hvertfall) at minimums kravene kommer til å bli 256mb!

Eh... Når ble mengden ram på skjermkortene så viktig? Finnes jo gamle kort med 256 MB ram som yter mange, mange ganger dårligere enn kort med 128 MB ram. Klokkefrekvens, minnebredde og slikt er vel mye viktigere?

Lenke til kommentar
men når minimummen er 256 hjelper det ikke å ha 128! det er det jeg mener. og det er ikke lenge til(trur jeg hvertfall) at minimums kravene kommer til å bli 256mb!

den oppgitte minimumen på de fleste spill i dag er jo fremdeles bare 32MB og slikt, det tar nok laaaaaaaang tid før de vil oppgi at du trenger 256MB!

Lenke til kommentar

Hmm... har lest en del reviews... menne... ser ikke ut som om 256 mb ram kort scorer noe så veldig mye høyere enn 128... f.eks så er 6600GT 128 mb bedre enn x700pro 256 mb... (kilde: hw.nos test av et par ati x700pro kort)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...