[email protected] Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Skaffet meg for litt siden noen nye spill, blant annet NFSU 2 og Vampire Bloodlines. Men spillopplevelsen på disse spillene er ikke noe å skryte av, når det gjelder NFSU 2 så merker jeg hakking innimellom, og på Vampire Bloodlines er det enda mer hakking. Har satt ned alt til middels, til og med litt under noen steder, og jeg kjører på 1024x786. Slik er maskinen min: Asus A7N8X-Deluxe AMD Athlon XP 2200+ Radeon 9800 Pro 128MB Corsair XMS PRO3200 512MB DDR Det jeg i bunn og grunn lurte på er hva som er årsaken til hakkingen, hva trengs å byttes ut? Har sterke mistanker om at det er CPU-en som bør byttes, men jeg vil heller ikke oppgradere til noe alt for store greier da jeg skal kjøpe ny PC om et halvt år. Den jeg lurer på å kjøpe er en AMD Barton 2500+. Denne kan jeg kjøre på 400mhz FSB, og den kan fint kjøres på 3200+ 2,2GHz, istedenfor 1,8 GHz på XP-en. Hadde dette funket så lenge hvis det er CPU-en som må byttes? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 tror 1GB ram vil hjelpe godt der.. skal du kjøpe ny cpu ? spar pengene! ikke verdt det..siden de snart ikke produseres lengere..og man får A64 cpuer til under 1000lappen som yter mye bedre enn vanlig Socket A.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Så en XP 2200+ 1,8 GHz funker helt fint? Det er mangelen på RAM som gjør at det hakker, og ikke CPU-en? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Så en XP 2200+ 1,8 GHz funker helt fint? Det er mangelen på RAM som gjør at det hakker, og ikke CPU-en? tja..cpuen er jo ikke det beste..oppgradering skader ikke.. og mer ram gjør alltid susen..tilogmed jeg som har x800xt merker at jeg har lite ram.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå