Torjus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har Microsoft IntelliMouse 3.0 nå og vil ha ny mus. Jeg vil helst ha razer eller mx510. Jeg spiller cs, hl2 og slike spill. Hvilken bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har akkuratt kjøpt Razer Diamondback Magma og Steelpad S&S Er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har du prøvd søkefunksjonen? Det er helt ekstremt mange poster her på forumet. Ang kjøp av mus, prøv begge! Finn ut hvilken du liker best, ikke hvilken alle andre liker. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Akkurat lest noen tester nå... tror det blir razer... Men fins det ikke skates til razer enda? Eller trenger man det ikke? BLir de ikke så fort utslitt? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg ville gått for Razer! Skal det selv og. Ta og søk litt, utrolig mange andre poster om dette her og. Lenke til kommentar
whom Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nå finnes det 1, 2 eller kanskje 3 andre tråder du kan se på Er stort sett msx510 vs razor det går på... Anbefaler razer til deg, siden du er vandt med å holde langefinger på høyre museknapp, noe som ikke går på mx 510 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hm, har brukt razer diamondback siden lørdag nå, og er ikke helt komfortabel med den. Synes ikke den "glir" inn i hånda slik MS I.E. 3.0 gjør. Den har selvfølgelig høyere oppløsning, men alt i alt er det "feelingen" som teller. Tror jeg går tilbake til min gamle mus. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 That was bad... men det er jo en helt annen form på den så man må jo bli vant til den... Men sant nok; MS I.E. 3.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå