Gjest Slettet+1242 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg så collateral i dag og jeg må bare si at jeg ble KJEMPE-SKUFFET! Den skulle være en spennende thriller osv..men den var ikke noe spennende og å kalle det en thrilelr blir jo bare helt feil! den kan jo ikke nærme seg de skikkelige (min mening) gøye, spennende/store om du vil: - The Manchurian Candidate - Seven - The bone collector - og kansje Taking lives er det bare meg som ble skuffet? nå tenker jeg ikke på skuespillerene som var grei nok. Mvh Torstein OK Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Så selv filmen for en stund tilbake. Kan innrømme at filmen var en smule kjedelig til tider, men ellers en helt grei film. Ante ikke hva jeg gikk til, hadde verken lest eller hørt noe særlig om filmen før jeg så den. Ganske sikkert derfor jeg syntes det var en helt grei film med dyktige skuespillere Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Artig film som ble filmet feil. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 synes filmen var meget bra jeg men. absolutt en av årets beste filmer. tom cruise leverte som vanlig ett meget godt arbeid! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Artig film som ble filmet feil. Er du syk i hodet ditt? Filmet feil?! Så jeg antar du ikke likte Heat eller The Insider heller? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 jeg er stor fan av Michael Mann og har skal se collateral når jeg har tid, tviler på at den blir like god som Heat men tror fremdels den blir seværdig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Enig. Var litt feil miljø til filmen. Kan ikke sammenlignes med Heat. Heat er en hel bok for seg selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Snakker om det visuelle jeg. En hver med litt snev av innsikt ser at Mann elsker å bruke telelinser/diverse andre optiske finurligheter. Han har en så vanvittig bra stil at andre karakteristiske regissører som Tony Scott blir smågutter i forhold. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg følte at jeg så på en Discovery dokumentar, det ble ikke ekte. Jeg vet at jeg er alene i å mene dette, men hva er man hvis man ikke har egne meninger? (Dårlig gjort å påstå at jeg ikke likte Heat fordi jeg syns digitalopplegget var sløkket) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Collateral = patent søppel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg følte at jeg så på en Discovery dokumentar, det ble ikke ekte. Jeg vet at jeg er alene i å mene dette, men hva er man hvis man ikke har egne meninger?(Dårlig gjort å påstå at jeg ikke likte Heat fordi jeg syns digitalopplegget var sløkket) Collateral er så gjennomført skutt og rengjort at du aldri hadde sett at det var digitalt. Mann bruker en helt fantastisk optikk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Øh.. Jeg så det. Jeg ble faktisk irritert pga nettopp det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå