Cinemarxism Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei. Vi er en nystartet TDM-klan (Unreal Tournament 2004) ved navn Genesis 7. For å joine må du være: - Hyggelig og høflig. - En seriøs spiller. - Ivrig etter å lære. Det er en fordel om du har mikrofon, men det er ikke livsviktig i starten. Foreløpig lag: Novaster Jinzo Dodraugen Høres dette ut som noe for deg? Ta kontakt med meg per PM eller svar i dette emnet. Du kan også snakke med meg eller Jinzo på #Genesis-7 (Quakenet). Ikke tenk på nivå enda. Du får en tryout, uansett hvor god du er. Alle vil bli bedre ettersom de får mer trening, uansett. Mvh Knut. Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei spiller dere unslaught? eller bare TDM? Jeg er hypp på å joine en ut2k4 clan, så hvis dere spiller unslaught så trenger dere ikke å "tryout" meg (Jeg har "stats enabled" så dere trenger bare å se på profilen min på ut2k4 nettsiden) Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Desverre, vi er ikke en ONS-klan. Men hadde vært koselig hvis du hadde hatt lyst på en tryout til TDM også, vi trenger sårt nye medlemmer for å oppfylle oppstillingen. Epicgames sine rankinglister sier desverre svært lite da hvor gode spillerene man møter er varierer stort fra server til server . Endret 15. desember 2004 av dodraugen2k Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hoho, jeg var en gang i tiden med i en CS-klan kalt "Genesis 9" Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Ok.. Vi har ikke hentet navnet derifra, hvis det var det du trodde. Er faktisk en god grunn til at vi har navnet vi har. Men kan vi holde dette emnet ontopic? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 *legge dodraugen2k til msn-liste* Er veldig intressert i dette Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Flott at noen har interesse for dette . Jeg kan sikkert kontakte deg når jeg kommer hjem, så kan du få en tryout med resten av klanen i dag eller en annen dag. Mvh Knut. Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Desverre, vi er ikke en ONS-klan. Men hadde vært koselig hvis du hadde hatt lyst på en tryout til TDM også, vi trenger sårt nye medlemmer for å oppfylle oppstillingen. Epicgames sine rankinglister sier desverre svært lite da hvor gode spillerene man møter er varierer stort fra server til server . TDM passer meg dårlig da jeg er ikke så veldig god i aim, moves osv, eneste jeg duger til er teamplay og tenke strategisk, derfor passer ONSlaught meg perfect ps: men hvis dere virkelig trenger folk kan jo dere gi meg en try, så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Bare kom på kanalen vår eller legg meg til i msn hvis du vil ha tryout. TDM handler mer om lagspill enn mange tror, men ikke på helt samme måte som ONS, det har du rett i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå