klovn7 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Skal ønske meg en DVD brenner til jul, men har fått høre at det ikke er alle brennere som støttes av linux? Siden muttern eller fattern skal gi den til meg må den ikke være kjøpt over en netbutikk, derfor er vel Elkjøp det beste alternativet. Elkjøp har 3 forskjellige DVD brennere som jeg kunne tenke meg. Problemet er at jeg ikke helt vet om noen av dem vil fungere i linux noe som er HELT nødvendlig. NB! linkene loader treigt! BENQ BENQDW800A AOPEN DUW1608 PHILIPS DVDR1620 det er den siste der jeg har mest lyst på, den ser jo hvertfall ganske stilig ut? men på beskrivelsen står følgende: Kompabilitet : Win 98 SE, Win ME, Win 2000, Win XP, Professional Vil det si at den bare funker i windows? Eller er det bare nok en sløv nettbutikk? På den andre der står det Kompabilitet: PC Er det noen av dere som har erfaringer med noen av disse i linux, eller som helt sikkert vet at det vil funke? takk for svar Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er vel bare å søke på "Modellnavn linux", det Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Har ikke noe å si. Så lenge Linux støtter IDE-kontrolleren din skal du ikke ha noe problem. Kompabilitet : Win 98 SE, Win ME, Win 2000, Win XP, Professional Dette gjelder bare for programvare. Endret 13. desember 2004 av olear Lenke til kommentar
trost i taklampa Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Tror egentlig du vil komme godt ut med alle alternivene jeg. Har selv dytta ymse brennere ut og inn i min maskin, og det har alltid gått bra. Du nevner ikke hvilken distro du bruker, men uansett tror jeg du vil bli opptatt med å brenne plater i romjula:) God Jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå