SuperPjokkeN Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 OK, problemet oppstår med mitt: Logitech Internet navigator tastatur, jeg kjører windows Xp pro norsk (men har hatt problemet tidligere på andre OS) Det som skjer er at knappen CTRL blir på en måte holdt inne, og får alt til å klikke, #1 Jeg kan ikke skrive #2 alt blir merka om jeg trukker a. #3 skal jeg inn på noe må jeg høyreklikke åpne. Dette skjer til tider men i det siste ganske ofte, og det er utrolig plagsomt. Jeg har prøvd å kjøre full ad-aware scan uten resultat, Noen ganger har jeg prøvd å lage ny brukerkonto og slette den gamle, da fungerte det noen ganger. Plutselig går det over, men kommer til bake etter en dag ca. (Kan det være et slags virus/trojan ?) Dette er utrolig plagsomt og ville blitt kjempeglad om noen kunne hjelpe:) Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Kan godt stenge tråden, fiksa det nå. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 For å evt. hjelpe andre på forumet som kan ha det samme problemet hadde det vært fint om du la løsningen din ut her, så det ikke trengs en ny tråd når en annen får problemet... Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 hehe, ta en nøkkel, dra ut alle tastene i tastaturet og tørk av der jevnlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå