Stor Oddnoga Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 et par episoder av "shagma og reisen til jordens indre" Oi! Hvor fant du de? Jeg vil også ha! Lenke til kommentar
kjall Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Redda Joppe død eller levande!.....sier jeg bare. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Oi! Hvor fant du de? Jeg vil også ha! Det har jeg sikkert ikke lov å si her , men hva jeg kan si, er at jeg har et ikon på skrivebordet hvor det står dc++ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Regnet nesten med det. Får bite i det sure eplet og legge det inn, kanskje. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Det er ikke å bite i det sure eplet, men heller å krype til korset. Dc++ er det beste jeg har vært borti, og jeg takker han som introduserte meg for programmet Endret 17. desember 2004 av anth Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Liker ikke det bare ikke, har gått over til andre "metoder", men det er noen år siden sist jeg brukte det. Kanskje ting har blitt bedre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Tin tin var stas. Thomas toget. Husker han der grønne typen med capsen med alle fargene. Skurt? Var det på Sky? Også en katt med lærjakke. Også på Sky? De var "programledere" ellernoe. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Tin tin var stas. Thomas toget. Husker han der grønne typen med capsen med alle fargene. Skurt? Var det på Sky? Også en katt med lærjakke. Også på Sky? De var "programledere" ellernoe. Katt med lærjakke = DJ Cat Og han andre mener jeg var i Fun Factory. Fun Factory i helgene ca kl0800-1200 (reprise på søndag) og DJ- Cat på hverdager fra ca kl0900 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Fun Factory var det som kan kalles kvalitets-TV! Bedre enn Pokémon-sjitet jeg våkner opp til i bakrus nå... Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Redda Joppe død eller levande!.....sier jeg bare. Det barne-TV programmet havner nok langt nede på lista mi over favoritter, og langt oppe på lista over dei eg hater :!: Når "Redda Joppa" kom på Barne-TV, var det ein nedtur... Kordan klarte den tuningen av ein gutt å glømme Joppe heile tida? IRRITERANDE!! Endret 19. desember 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Tin tin var stas. Thomas toget. Husker han der grønne typen med capsen med alle fargene. Skurt? Var det på Sky? Også en katt med lærjakke. Også på Sky? De var "programledere" ellernoe. Katt med lærjakke = DJ Cat Og han andre mener jeg var i Fun Factory. Fun Factory i helgene ca kl0800-1200 (reprise på søndag) og DJ- Cat på hverdager fra ca kl0900 Ah! Thank you... Minner, altså! Prøvde søke nå, men fant intet. Du har ikke bilde av han vel? Endret 19. desember 2004 av Stine Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tintin var min definitive favoritt når jeg ble litt eldre. Ellers så likte jeg Pingu, Kalle Klovn, Brannmann Sam og Thomas Toget veldig godt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Thomas Toget, beste serie og melodi noensinne... Edit: Ja, og brannmann Sam!!! Endret 19. desember 2004 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Sesam stasjon Power Angles elns Turtles Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Disney dags som jeg husker jeg kalte det...med svensk tale. Vet ikke hvorfor,men sånn var det... Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) et par episoder av "shagma og reisen til jordens indre" Oi! Hvor fant du de? Jeg vil også ha! Les Mondes Engloutis er tilgjengelig å kjøpe på fransk. Begge sesongene. Les Mondes Engloutis Vurderer å kjøpe det selv om det kun er fransk. Endret 21. desember 2004 av tinyworks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Husker det var en tegneserie på tidlig 90-tallet hvor det var en rød djevel som løp rundt å laget faenskap (inne i kroppen til folk muligens) som jeg synes var utrolig morsomt. Noen som husker det? Det må ha vært sendt på enten NRK eller SVT (eneste kanalene vi hadde som sendte barne-tv) Kan det være dette du tenker på? Endret 20. desember 2004 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Brannmann Sam! Dette gikk desverre alt for sjeldent til min store fortvilelse, men når det kom på satt jeg som klistra til skjermen og ventet på at brannsjefen skulle si "Hvor brenner det nå da?" Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Vurderer å kjøpe det selv om det kun er fransk. Oi! Takk skal du ha. Blir nok kanskje en bestilling her også, selv om jeg ikke kan noe fransk. Dama får oversette. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 er det noen som husker hva den tegneserien som gikk på tv3 (tror jeg) heter? den handlet om dyr som blant annet neshorn, ekorn, løve og hjort. De startet å kjøre et billøp fra et stort slott som ble styrt av en løve og underveis var det mange hindringer og fiender og alltid noen som saboterte. På slutten av hver episode kom de tilbake til slottet og ble premiert med 1,2 og 3 plass medaljer. hva heter denne? KLIKKER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå