Tandamram Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Barndommen min var preget av alle tegneseriene som gikk på 80-tallet, og mine favoritter var selvfølgelig Transformers (above all!!), He-Man, Care-Bears (ugh), Super-Ted og Bompibjørnene. Eller så fikk jeg nettopp flashback på Reisen til jordens indre og den der serien som gikk på TV3 med de der inkafolket og gullørnen. Husker ikke navn... Endret 13. desember 2004 av Shio Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Husker ikkje navnet, men det var ender laga i papir. Kva kvakvakvakvakva kvakvakva kvakvakvakvakvakva kvakvakva! Tomast Toget, Alf, Donald Duck, Fragglene...kjem sikkert på meir etterkvart. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Transformers, super-ted, ducktails, mask, og alle de andre seriene som gikk på sky på 80-tallet og tidlig 90. er det noen som husker hva den katta som var program leder på sky het, han som var i skinjakke Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Dj Cat MASK var forresten konge! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Super-Ted, Zorro, Mighty Mouse, Bompibjørnene og såklart Turtles. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Lokomotivet Thomas var en klar favoritt i mine yngre dager Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 TimTim eller Tin Tin? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Kom også på Tintin, synes det var kjempespennende! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Kom på Det var en gang et menneske, som gikk på NRK. Noen som husker det? Herregud, folka som lagde barne-tv for oss må ha spist syre på jevnlig basis. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Shagma! (Les Mondes Engloutis) Endret 13. desember 2004 av Swag Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Husker det var en tegneserie på tidlig 90-tallet hvor det var en rød djevel som løp rundt å laget faenskap (inne i kroppen til folk muligens) som jeg synes var utrolig morsomt. Noen som husker det? Det må ha vært sendt på enten NRK eller SVT (eneste kanalene vi hadde som sendte barne-tv) Ellers likte jeg TinTin, Thomas Toget, To gode naboer, Fragglene og mye annet jeg ikke husker : P Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Tintin og de derre mumitrollene var høydepunktene nesten. Og Løvenes Konge, pluss en serie jeg husker veldig lite fra, og i hvert fall ikke navnet. Lenke til kommentar
whom Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Husker det var en tegneserie på tidlig 90-tallet hvor det var en rød djevel som løp rundt å laget faenskap (inne i kroppen til folk muligens) som jeg synes var utrolig morsomt. Noen som husker det? Det må ha vært sendt på enten NRK eller SVT (eneste kanalene vi hadde som sendte barne-tv) Ellers likte jeg TinTin, Thomas Toget, To gode naboer, Fragglene og mye annet jeg ikke husker : P Når du sier det så husker jeg også noe sånt :!: Husker litt av introen.. tror det var 3 av disse små krypene (tror det var noen som ville bekjempe dene djevelen) hvorav det ene krypet føy inn øret... Hvorfor går det ikke noe sånt nå lenger? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Tom & Jerry og Donald Duck sier jeg bare Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Donald Duck og Mikke Mus på nye eventyr men fra spøk til banan: Donald Duck er nok det tøffeste. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Turtles. Ingen over, ingen ved siden av! Serier som eller er verdt å nevne må vel være: Snipp&Snapp Bompibjørnene Lenke til kommentar
Opus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Bompibjørnene, Berta, tøydukken Anna, Mummitrollet og Det var engang et menneske(knall serie), kommer ikke på flere i farta. Edit: Kom på Toget Thomas Endret 13. desember 2004 av Opus Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Shagma ja, eller "Spartacus and the Sun Beneath the Sea" som det heter på USAsk, eller "Les Mondes Engloutis" på originalspråket! Ellers nevnet jeg de samme seriene som andre folk har gjort: Super-Ted, Bompibjørnene, Turtles, Fraglene og: HE-MAN! men usikker på om akkurat det har gått på NRK noengang, eller om det kun var på "Children's Channel" jeg så det heh... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Shagma ja Shagma høres kjent ut, var det det Det var engang et menneske het? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå