Gå til innhold

Dine beste barne-tv serier/tegnefilmer

Anbefalte innlegg

Barndommen min var preget av alle tegneseriene som gikk på 80-tallet, og mine favoritter var selvfølgelig Transformers (above all!!), He-Man, Care-Bears (ugh), Super-Ted og Bompibjørnene.

Eller så fikk jeg nettopp flashback på Reisen til jordens indre og den der serien som gikk på TV3 med de der inkafolket og gullørnen. Husker ikke navn...

Endret av Shio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker det var en tegneserie på tidlig 90-tallet hvor det var en rød djevel som løp rundt å laget faenskap (inne i kroppen til folk muligens) som jeg synes var utrolig morsomt. Noen som husker det? Det må ha vært sendt på enten NRK eller SVT (eneste kanalene vi hadde som sendte barne-tv)

Ellers likte jeg TinTin, Thomas Toget, To gode naboer, Fragglene og mye annet jeg ikke husker : P

Lenke til kommentar
Husker det var en tegneserie på tidlig 90-tallet hvor det var en rød djevel som løp rundt å laget faenskap (inne i kroppen til folk muligens) som jeg synes var utrolig morsomt. Noen som husker det? Det må ha vært sendt på enten NRK eller SVT (eneste kanalene vi hadde som sendte barne-tv)

Ellers likte jeg TinTin, Thomas Toget, To gode naboer, Fragglene og mye annet jeg ikke husker : P

Når du sier det så husker jeg også noe sånt :!:

Husker litt av introen.. tror det var 3 av disse små krypene (tror det var noen som ville bekjempe dene djevelen) hvorav det ene krypet føy inn øret... :hmm:

Hvorfor går det ikke noe sånt nå lenger?

Lenke til kommentar

Shagma ja, eller "Spartacus and the Sun Beneath the Sea" som det heter på USAsk, eller "Les Mondes Engloutis" på originalspråket! :p

Ellers nevnet jeg de samme seriene som andre folk har gjort:

Super-Ted, Bompibjørnene, Turtles, Fraglene

og:

HE-MAN! :p men usikker på om akkurat det har gått på NRK noengang, eller om det kun var på "Children's Channel" jeg så det heh...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...