Drunk_Panda Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 masse folk som sier de får 10000 poeng i 3dmark... hva betyr d? går det ann at jeg tester pc'en min på 3dmark? hvor kan jeg laste det ned? Plz legg ved link. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/muu...otyohjelmat/526 Her kan du laste ned 3Dmark 2001 Lykke til med testingen... Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 3dmark er vel et benchmark-program, altså, en kan teste pcen sin for å se hvilken ytelse den har. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg lasted ned både 03 og 05 for litt siden. Men ingenting funka.. Orka ikke styre med det så jeg bare sletta de.. Men.. Skal man bare dobbeltklikke på fila eller hva? *noob on the bench* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Når du har lasta ned 03 eller 05 skal du åpne fila og følge installasjonsproggrammet for 3DMark. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Når du har lasta ned 03 eller 05 skal du åpne fila og følge installasjonsproggrammet for 3DMark. Det som var tingen, det skjedde INGENTING, absolutt ingenting. Ingen prosesser, ingenting.. På noen av dem. 1 secs jobbing så ingenting. Noen som har hørt om dette? Leste faq på siden og hw.no men fikk ingenting ut av det... Noen tips? Har forresten ikke prøvd etter det, så kanskje jeg burde komme tilbake til dere etter jeg har prøvd på nytt ^^ Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Flyttet fra Spill til Benchmarks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå