Gå til innhold

hvilken mus ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en logitech MX510 og er storfornøyd. Andre foretrekker mus fra microsoft, personlig ligger logitech bedre i min hånd. Anbefaler deg å teste ut forskjellige produsenter før du kjøper :yes:

Enig. Sel kjører jeg MS Intelli 4 sammen med fUnc sUrface 1030, og er veldig fornøyd med det. Prøvde i ettertid Logitech (husker ikke hvilken det var - MX 300,310,500,510) og fant ut at den absolutt ikke var noe for meg. Det var bare flaks at jeg bestilte riktig (hadde riktignok prøvd MsI 4 et par ganger hos en kompis)...

 

edit: ja razer skal visstnok være veldig bra, men du bør helst teste før du kjøper, om du kan. Det jeg syntes var mest negativt med Logitech, var at otrent alle fingeren kom nedi bordplaten, emn det kan ha vært noe med min hånd eller måten jeg holder musen på...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Er optiske mus med laser bra?

Ja, men det er vel bare Logitech mx 1000 som har laser og den er trådløs.

Jeg har ingen problemer med å spille med en trådløs mus. Spiller fortsatt med min gamle Cordless MouseMan Optical.

 

Edit: Er ikke denne topic'en litt feilpostet? Vanskelig å finne en plass for kjøp av mus, men jeg tror ikke kjøp/salg av pc er det rette stedet å skrive den.

Endret av TT88
Lenke til kommentar

Jeg bruker Clas Ohlsson sin optiske mus med 5 knapper (to rullehjul). Har en knapp på tommel og en på lillefingeren utenom de to vanlige, samt en knapp på rullehjulet. Den er ikke trådløs. Anbefaler den til alle, er helt genial! Billig også! (174,- når jeg kjøpte for en stund siden).

 

De to ekstra knappene er tilbake/frem i windows, noe som gjør surfingen utrolig enkel, samt jeg bruker de til reload og "use" i counterstrike. Mye for pengene i alle fall.

Endret av Pitbullo
Lenke til kommentar
Jeg bruker Clas Ohlsson sin optiske mus med 5 knapper (to rullehjul). Har en knapp på tommel og en på lillefingeren utenom de to vanlige, samt en knapp på rullehjulet. Den er ikke trådløs. Anbefaler den til alle, er helt genial! Billig også! (174,- når jeg kjøpte for en stund siden).

 

De to ekstra knappene er tilbake/frem i windows, noe som gjør surfingen utrolig enkel, samt jeg bruker de til reload og "use" i counterstrike. Mye for pengene i alle fall.

var det denne du mente.

den er drit bra til å koste 200kr. 5 knapper+at den satt godt i hånden.

det eneste er. at etter 8 månder så takket den for seg.

nå bruker jeg mx510 og er fornøyd(beste mus noen gang)

Lenke til kommentar
De to ekstra knappene er tilbake/frem i windows, noe som gjør surfingen utrolig enkel, samt jeg bruker de til reload og "use" i counterstrike. Mye for pengene i alle fall.

Kan du bruke dem i VT (Ventrilo) også? Det må være eneste ulempen med min Intelli 4, at den ikke reagerer når jeg vil sette en av ekstraknappene som "VT-knapp"...

Lenke til kommentar
Jeg bruker Clas Ohlsson sin optiske mus med 5 knapper (to rullehjul). Har en knapp på tommel og en på lillefingeren utenom de to vanlige, samt en knapp på rullehjulet. Den er ikke trådløs. Anbefaler den til alle, er helt genial! Billig også! (174,- når jeg kjøpte for en stund siden).

 

De to ekstra knappene er tilbake/frem i windows, noe som gjør surfingen utrolig enkel, samt jeg bruker de til reload og "use" i counterstrike. Mye for pengene i alle fall.

var det denne du mente.

den er drit bra til å koste 200kr. 5 knapper+at den satt godt i hånden.

det eneste er. at etter 8 månder så takket den for seg.

nå bruker jeg mx510 og er fornøyd(beste mus noen gang)

Den musa der er FÆL! Søskenbarnet mitt har den og hvis du beveger den 5 cm. på et sekund så står den helt i ro. Ikke kjøp den!

Jeg vil foreslå mx510 fordi jeg digger den. Jeg har MS 4.0 også, og kvaliteten er ikke like god på den (knapper slutter å fungere av og til, rullehjulet låser seg osv.)

I tillegg ser jo Razer Diamondback digg ut da :dribble:

 

Herr Brun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...