x-team Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Skal kansje bytte min nokia 6600 mot en k700i så jeg lurte på om det er en bra telefon.. hvor lenge kan du filme foreksempel? Er det mp3 spiller på den osv? Bra batteri? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har bare positive erfaringer med min k700i Batteritiden er grei nok. Man kan filme til det ikke er mer minne. Ja, det er MP3 spiller på den -D Lenke til kommentar
x-team Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Ok.. blir telefonen treg eller er den treg? Så det er bare og slenge Mp3en fra pcen til telefonen? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ok.. blir telefonen treg eller er den treg? Så det er bare og slenge Mp3en fra pcen til telefonen? Den er MYE kjappere enn f.eks T630 og T610 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Noen som kan fortelle x-team om deres erfaringer med å søke i forum før man stiller spørsmål? Lenke til kommentar
x-team Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Noen som kan fortelle x-team om deres erfaringer med å søke i forum før man stiller spørsmål? tror ikke det:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå