The_evil_blue_toad Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nå har min far endelig bestemt seg for å kjøpe ny pc Han trenger en bærbar pc, ikke det aller kraftigste, men den bør ha litt kraft. Han er av en eller annen grunn opphengt i å ha dvd-brenner (ikke spør meg hva han skal med den ) Uansett her er de grove spesifikasjonene slik jeg kan tenke meg de. *Rundt 2 Gigahertz. Er ikke nødvendig med noe særlig kraftigere. *512 mb ddr ram *Grafikkortet trenger ikke være spesielt kraftig, han skal kun bruke den til diverse filmer under kurs og vanlig papirarbeide. Ingen spilling. *Dvd-brenner *Anti-virus er greit å ha levert sammen med pc Er det noen som har en bærbar som ligner beskrivelsen og som de er fornøyd med er det bare å svare i vei Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 velg og vrak... http://www.komplett.no/k/kc.asp?bn=10011 Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Hehe, er akkurat det jeg prøver. Men har ikke all verden med peiling på bærbare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå