Martin A Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg fikk denne i inboxen min i dag. Jeg tror heller jeg venter til den blir satt ned til ordinær pris igjen :!: Lenke til kommentar
zilch Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 lol. best å vente litt der ja, til de får fikset "tilbudet" sitt Lenke til kommentar
thoering Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hehe Spøk til side så er jo det der et knalltilbud! Min nå bitre hybelkamerat betalte 4300,- for den skjermen for 2 mnd siden:-/ Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hva om det "0-tallet" egentlig er et 8 tall?? Priser Butikknavn og varetekst Butikkarakter Lager Pris Komplett.no 4.3/6 (81 erfaringer) 2875,- Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hva om det "0-tallet" egentlig er et 8 tall?? Heisan, Nullen der skal egentlig være et åttetall ja, mulig vi har blingset litt på korrekturen men det er ikke så lett å se. Koden er i alle fall som følger: "<strike>Før: 2.875,-</strike>" Hmm...skulle ønske vi kunne hatt de strekene på skrå i steden Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hva om det "0-tallet" egentlig er et 8 tall?? Jeg tror du har rett Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Hva om det "0-tallet" egentlig er et 8 tall?? Heisan, Nullen der skal egentlig være et åttetall ja, mulig vi har blingset litt på korrekturen men det er ikke så lett å se. Koden er i alle fall som følger: "<strike>Før: 2.875,-</strike>" Hmm...skulle ønske vi kunne hatt de strekene på skrå i steden Hehe. Det var jo et fint tilbud uansett Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Skulle gjerne slått til på det ja Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er det no gode muligheter for å få seg samme eller tilsvarende skjerm billigere etter nyttår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå