Launch Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg og en kamerat holder på å se litt på hvordan vi kan gjøre det for å bygge en liten PC i bil. Vi vil bygge en som kan brukes hovedsaklig til MP3 og film. Hva vil være kraftig nokk til dette? Er det noe spesielt vi må vi passe på? Er det sånn at harddisker til bærbar PC'er tåler mere enn vanlige, sånn at de ikke dør hvis man kjører i et asfalthull eller andre lure ting? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg vurdere også et sånn prosjekt... med 7" Touchscreen Jeg mener en sånn ITX sak med 1000mhz VIA CPU holder til DIVX, men har ikke noe bevis for det Bærbar harddisk tror jeg tåler en extra støyt, men jeg skal bruke en vanlig... da det er billigere... Microplex har jo sånn Gummi-oppheng, kanskje det funker?!? Hva med worklog? Lykke til... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 1GHz Via cpu holder i massevis ja, kjørte divx på min 450MHz Celeron i sin tid. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Alte-to - Okey, får prøve å få tak i best mulig "hovedkort" da Worklog, tja, skal prøve å få knipset noen bilder og sånn etterhvert hvis det blir noe av prosjektet Saftis - Kult det, takk for info Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 1GHz Via cpu holder i massevis ja, kjørte divx på min 450MHz Celeron i sin tid. hihi, DivX på en kompis sin AMD 350MHz Compaq fungerte IKKE Lenke til kommentar
Launch Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Lurer på hvilket OS vi bør kjøre, kanskje satse på noe lite og stabilt. Win 98SE? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Lurer på hvilket OS vi bør kjøre, kanskje satse på noe lite og stabilt. Win 98SE? Jeg tror Windows 2000 er tingen... Lenke til kommentar
camxer Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det går ann å få 1GB med RAM og et PCI versjon av Fx 5700 128MB i sånne via itx hovedkort. Har tenkt på det selv, men da skulle det være pc i brødboks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå