morgus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Skal kjøpe ny pc etter jul, da skal jeg ha alt nytt, og har tenkt til å kjøpe meg en bra cpu-kjøler..... Så det jeg lurer på er: passer denne viften på dette hovedkortet? Tenker da særlig på minneslotene, da jeg skal ha 2x 512mb ram... Litt usikker på hvor jeg skal poste dette, så jeg poster det her, så får evt. en mod flytte på den hvis det blir feil..... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det skal nok gå fint! Den vil heves litt over minneslottende og, så skal være 0 problem! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Ja den passer. Du ser de to hullende på hver sin side av socketen og det er ingen kondensatorer og liknende i veien. --- EDIT: leif Endret 13. desember 2004 av Fur Lenke til kommentar
morgus Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Det høres bra ut, ble litt ''bekymret'', for jeg har veldig lyst på den kjøleren, også var det ikke så veldig stort mellomrom mellom cpu-socket'en og ram-slottene. ________________ EDIT: Hvordan fjerner jeg det fetstet som boxed-vifta til amd skal sitte på, er det bare å skru ut noen skruer? Endret 13. desember 2004 av morgus Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hva med den 7700B med 120 mm vifte? Lenke til kommentar
morgus Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) hva med den 7700B med 120 mm vifte? Er det Zalman? EDIT: Har sjekket nå, var Zalman.... Festes den på samme måte som AMD boxed vifta? Endret 13. desember 2004 av morgus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå