ncom Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 HEI! Jeg har nå tenkt meg å kjøpe nytt hovedkort til min DELL dimension 2400. Det hovedkortet jeg har nå er 24,5 X 24,5 cm. Problemet er at jeg ikke finner noe hovedkort med den størrelsen. Kan jeg da bruke kort med andre størrelser, eller må jeg ha akkurat den størrelsen? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Høres ut som det kanskje er et m-ATX-hovedkort du har. Disse er noe mindre enn vanlige (ATX) hovedkort. Hvorfor skal du forresten bytte hovedkortet? Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Åpne opp PCen og se om du kan dytte inn et annet kort med større deminsjoner. Ellers må du skaffe deg et m-ATX-kort. db Lenke til kommentar
ncom Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Fordi det kortet jeg har nå støtter ikke AGP skjermkort, jeg har ett crappy PCI kort nå.... å det er jeg lei av! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ville byttet kab. og.... ... sitter med mATX selv Lenke til kommentar
ncom Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 så det er bare å kjøpe nesten hvilket som helst hovedkort og kabinett og klaske det sammen?! Alle delene funker sammen og alt er bare bra? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ja, bare pass på at det er ATX. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 [pirke]pass på at både hovedkort og kabinett følger atx standard[/pirke]... hovedkort må passe med cpu og ram selvf..... Lenke til kommentar
ncom Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 ok, men hvordan skal jeg vite om cpu og ram passer til kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå