Caddy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Bildet taler for seg... Forslag? Lenke til kommentar
MsSinnsykJenta Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Kanke hjelpe deg ass Caddy..... menne....hvor er bildet av meg a? trodde lissom jeg var bakgrunnen din jeg Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er vel nokon som har skrudd på knappene på skjermen din. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Dobbelpost Endret 14. desember 2004 av zefler Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Uh... Historie: Det har vært sånn lenge... Når skjermen blir varm, så kan jeg slå HARDT i den, så kommer bildet opp helt fint.... Men hvis den har stått av en stund, så blir den sånn som bilder når jeg skrur den på.... Utrolig plagsomt... Noen som har en fin løsning? Driver å sparer til flatskjerm, så hadde vært utrolig kjipt å kjøpe no CRT akkurat nå..... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Prøv og skift oppløsning og hz, mitt bilde blir vrengt på den måten vis jeg kjører 1280*960 @ 75 hz. Vet ikke om noe annet, vil også anbefale og fortsette den sparinga ja! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Prøvd flere ganger... Kjører nå på 1024x768 i 75hz... Vil ikke gå lenger ned, hverken på hz eller oppløsning... Har prøvd btw, hjalp ikke.... Skal nok fortsette den sparinga.. Lønning snart, men så er det jul å sånt... Får prøve å låne en skjerm av jobben i romjula... Edit: Tipper det blir en SÅNN jeg låner... Så kan jeg legge ut brukertest å sånt... Endret 14. desember 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Uh... Historie: Det har vært sånn lenge... Når skjermen blir varm, så kan jeg slå HARDT i den, så kommer bildet opp helt fint.... Men hvis den har stått av en stund, så blir den sånn som bilder når jeg skrur den på.... Utrolig plagsomt... Noen som har en fin løsning? Driver å sparer til flatskjerm, så hadde vært utrolig kjipt å kjøpe no CRT akkurat nå..... Kvifor skreiv du ikkje dette i det første innlegget da? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kan se ut som om det er noe feil med magnetene i skjermen. Jeg hadde en tv en gang i tiden som trodde den var 16:9 da den var 4:3. Mistet mye av bildet da ja. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Heisann! Dette kan du nok få bra igjen ved å skru litt på hf trafoen, pleier være 3 stk der du kan justere bilde. lysstyrke, fokus og bildegeometri.. Dette må gjøres mens skjermen er på. Er farlige spenninger der inne, 27.000 volt, noe som kan ta knekken på deg hvis er uheldig. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Heisann! Dette kan du nok få bra igjen ved å skru litt på hf trafoen, pleier være 3 stk der du kan justere bilde. lysstyrke, fokus og bildegeometri.. Dette må gjøres mens skjermen er på. Er farlige spenninger der inne, 27.000 volt, noe som kan ta knekken på deg hvis er uheldig. Ehhe, vet ikke helt om jeg ville tatt den sjansen. Flere gode folkelige råd Hondaen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå