Gå til innhold

Asus V9999 GeForce 6800 eller Gainward 6800LE?

Pug

Anbefalte innlegg

Jeg har sendt inn mitt Gainward 6800LE-kort til komplett.no fordi det var defekt, også lurer jeg på om jeg skal spørre om jeg heller kan kjøpe et Asus V9999 GeForce 6800, og betale mellomlegget.

Er det verdt 500 kroner mer for et Asus V9999 GeForce 6800 kort i forhold til et Gainward 6800LE-kort? Jeg har søkt litt etter tester, men har ikke funnet noen...

Hvordan er softmodding-mulighetene til vanlige 6800-kort? (Asus V9999 GeForce 6800 er et vanlig 6800-kort?) Kan jeg åpne ekstra pipes ol, slik som på 6800LE-kort, eller går ikke det?

Edit: Er dette kortet jeg tenker på...

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302122&cks=SER

såvidt jeg husker, har dette skjermkortet 12 pipelines, og har muligheter for å få opp 16.. det er også klocket litt høyere, men har fortsatt bare ddr1 ram...

3 er et lykketall, kanskje du er heldig med det tredje gainward 6800LE kortet.. men 500kr syns jeg blir for mye mellomlegg.. 6800LE pleier å koste 2000 (utenom tilbud)

det er opp til deg å bestemme!

Lenke til kommentar

Det er ikke så veldig stor forskjell egntlig på de kortene.... men 6800 Kan du vel åpne fler pipelines ja... Det er vel et litt bedre kort for de som helelr ikke tør å modde litt på kortene sine....6800 kortet er på en måte et "ferdigmoddet" 6800le.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...