Prikkus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har seriøst tenkt å gjøre dette Noen som har gjort dette før, eller fraråder meg å gjør det? Lenke til kommentar
korny Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jeg har sett folk gjøre det før på nette men det er ca en 50% sjense for og lykes. men hvet du hva du gjør så hjelper det. prøv det Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 50% lykkes ? Mener du at kortet blir ødelagt rett og slett? Har sett på sia, å ingen fikk kortet sitt ødelagt. Men jeg trenger bare en "conductive pen (ledende penn)" Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 jeg har sett folk gjøre det før på nette men det er ca en 50% sjense for og lykes. men hvet du hva du gjør så hjelper det. prøv det Leste siggen din og jeg tror ikke på deg heller. 50/50 yeah right liksom. Det her blir synsing, så fremskaff litt fakta før du åpner brødhølet... Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Har lest gjennom sia maaaange ganger så jeg er sikker. Er det noen som har gjort dette? Vet dere om flere sier hvordan jeg modder dette? Hvor finner jeg ledende penn (conductive pen) ? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 50% lykkes ?Mener du at kortet blir ødelagt rett og slett? Har sett på sia, å ingen fikk kortet sitt ødelagt. Men jeg trenger bare en "conductive pen (ledende penn)" Hvor finner jeg det? kjøp vanlig strømførende lakk! brukte det når jeg måtte unlocke min XP2000 Palomina:D Selges på Biltema, Clas Ohlson... brukes til å reparere de trådene i bakruten på biler som varmer glasset! Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 kjøp vanlig strømførende lakk!brukte det når jeg måtte unlocke min XP2000 Palomina:D Selges på Biltema, Clas Ohlson... brukes til å reparere de trådene i bakruten på biler som varmer glasset! Du trur ikke det blir litt vanskelig. Du vet at når jeg skal lage den brua så er de to punktan veeeldig liten. Blir ikke lakken i det strørste laget? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) du kan jo lese litt her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...6686&hl=x800pro edit: btw, han blueremy i den guiden der, er blitt tatt for cheats i 3dmark .. Endret 16. desember 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå