dalri Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Et lite tips. ALDRI kjøp noe fra netshop som de ikke har på lager. Det kan ta måneder før de får levert varen(e). Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Utrolig hyggelige ansatte/kundebehandlere som får deg til å føle at de bryr seg om akkurat deg. Fin side, relativt godt utvalg. Tja, hva mer kan man si Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Et lite tips. ALDRI kjøp noe fra netshop som de ikke har på lager. Det kan ta måneder før de får levert varen(e). Dette gjelder vel absolutt alle butikker? Ting som ikke er lager vil ikke være 100% sikkert at kommer inn med det første. Hvis det i tillegg er en ubekreftet lagerdato så er det jo umulig å være sikker. Når det gjelder slike varer får jo sjelden noen andre butikker inn denne varen heller, så jeg ser ikke helt hvordan det skulle hjelpe å bestille noe annet sted med mindre de har et restlager. Når det gjelder priser så er det stort sett underordnet for min del, siden prisforskjellene som regel er såpass små allikevel. Det er viktigere å vite at butikken er der for meg dersom det skulle oppstå et problem med varen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du får følelsen av at dei jobber for å yte sitt beste for kunden og ikkje henge seg opp i masse tullball, og det er kjempeflott. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Foreldrene trenger overbevisning når det gjelder Netshop, men ikke når du bestilte en laptop fra Whitebox? ( http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=330748 )syns det var litt rart, jeg :-) Nettopp derfor de trenger overbevisning nå Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Vet selv at Netshop er en bra butikk, og folk ikke har hatt noe problemer med garanti og kundeservice der, men har ett par skeptiske foreldre, så trenger litt hjelp med og overbevise de om at Netshop.no er trygt Fyr løs! Som far må jeg virkelig få advare dine foreldre på det sterkeste , ikke la gutten handle der eller andre steder for den del , det eneste det fører til er at dere blir blakke og ikke har penger til mat og klær :!: Neida ,det er ingenting galt med Netshop seriøse folk som styrer den butikken , har selv handla der og har også retur/reklamasjon dit som gikk smertefritt . Så god handel Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Netshop er veldig bra Men fint med nøye foreldre, men hvis dere tvinger på han en elkøp pc er dere slemme. Og det er lureri. Ender fort opp med en Celeron der ja. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg var litt lysten på ett ratt til Xbox som ikke netshop hadde, så jeg sendte dem en mail på lørdag om de kunne skaffe det.. Rattet koster i overkant av 500,- hos elkjiip og 450 hos logitech sin webshop.. Fikk mail fra Netshop idag at det var lagt inn på sortimentet dems.. og ikke nok med det.. det kosta 399,- GJ Netshop!!! Og igjen kjapp og bra service.. -Falc- Du må nok regne med 24%moms på den summen...Regner med at det er bekreftelsen fra Netshop du sikter til og at der står det at den koster 399 kr...På alle ordrebekreftelsene så står summen uten moms..... Btw...Netshop er plassen jeg og handler på... Er med mva http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5284 mvh -Falc- Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Yepp det var med moms... Sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå