Gå til innhold

Hva er bra med Netshop.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var litt lysten på ett ratt til Xbox som ikke netshop hadde, så jeg sendte dem en mail på lørdag om de kunne skaffe det.. Rattet koster i overkant av 500,- hos elkjiip og 450 hos logitech sin webshop.. Fikk mail fra Netshop idag at det var lagt inn på sortimentet dems.. og ikke nok med det.. det kosta 399,- GJ Netshop!!! Og igjen kjapp og bra service..

-Falc-

Lenke til kommentar

Det er tryggere å handle fra netshop enn å gå bort til din lokale pc-forhandler.

Hvorfor:

1. Ingen kan slå deg ned og stjele lommeboken din.

2. Du blir ikke lurt av selgeren.

3. Du har 30 dagers angrerett når du kjøper over internett.

Endret av EspenDL
Lenke til kommentar

For min del er den absolutt viktigste faktoren at de ikke er så store at alt blir tungrodd med dem. Jeg kan hente varer hos dem en times tid etter jeg har bestilt (så lenge det er innen kontortid så klart), og skulle det være noe feil på et produkt er det bare å be om retur og levere det hos dem så slipper man å styre med emballering og postforsinkelser og/eller skader.

For å illustrere:

En kamerat kjøpte hovedkort, ram og cpu på NetShop en fredag og vi var og hentet delene et par timer etter at det ble bestilt. Dette var en fredag og PCen ble skrudd sammen og alt gikk som en drøm helt til utpå kvelden da PCen plutselig paia og nektet å boote. Vi fikk ikke ut noe skjermsignal av maskinen i det hele tatt, og feilsøkte etter beste evne, men da vi hadde begrenset tilgang på freshe komponenter kontaktet vi NetShop per mail og vi hadde en konstruktiv samtale hele helgen gjennom (ja, både på lørdag og søndag). Til slutt ble vi enige om å levere tilbake alt sammen på mandag så skulle NetShop teste det. Som sagt, så gjort, og tirsdag formiddag ble kameraten min oppringt fra NetShop. De hadde funnet ut at hovedkortet var defekt og det var bare å komme og hente et nytt.

Jeg er imidlertid redd for at NetShop ikke kan bedrive så god service hvis de vokser seg veldig mye større, men jeg håper da for all del på det. Jeg tenker med skrekk og gru på hvor lang tid dette hadde tatt hvis kameraten min hadde handlet med Komplett (som ligger vegg i vegg med NetShop omtrent). Det er uansett forståelig at Komplett har en kundemasse som gjør at de ikke kan ha like rask og enkel ekspedering av slike saker.

Lenke til kommentar

Kjøpte mp3spiller der for en liten stund siden, og er fornøyd. God pris på ihvertfall det produktet, og rask og grei levering, eneste som gjorde at det tok litt ekstra tid, var at pakken kom frem lørdag etter at postkontoret var stengt, og at pappa ikke gadd å hente for meg mandagen etter...

Lenke til kommentar
Det er tryggere å handle fra netshop enn å gå bort til din lokale pc-forhandler.

Hvorfor:

1. Ingen kan slå deg ned og stjele lommeboken din.

2. Du blir ikke lurt av selgeren.

3. Du har 30 dagers angrerett når du kjøper over internett.

30? er det ikke 14? correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
Jeg var litt lysten på ett ratt til Xbox som ikke netshop hadde, så jeg sendte dem en mail på lørdag om de kunne skaffe det.. Rattet koster i overkant av 500,- hos elkjiip og 450 hos logitech sin webshop.. Fikk mail fra Netshop idag at det var lagt inn på sortimentet dems.. og ikke nok med det.. det kosta 399,- GJ Netshop!!! Og igjen kjapp  og bra service..

-Falc-

Du må nok regne med 24%moms på den summen...Regner med at det er bekreftelsen fra Netshop du sikter til og at der står det at den koster 399 kr...På alle ordrebekreftelsene så står summen uten moms.....

Btw...Netshop er plassen jeg og handler på... :thumbup:

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

De har en kjempe bra kundeservice, hadde en kompis som hadde bestilt HK der ifra.

Så ble det feil med leveringen og han sendte e-post til dem kl. 23.00 og fikk svar 5 min. etter :)

Ellers har de bra utvalg, og de sender ut bestilingene fort!

De har også veldig konkuransedyktige priser og ligger øverst på min liste hvis jeg er på leting etter ny HardWare eller annet stash :)

Er bare til å annbefale! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...