Gå til innhold

Mobile 9600 eller mobile 9700?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det er neppe verdt prisforskjellen på kr.2000, men 9700 mobile er nok "noen" strå hvassere enn 9600 mobile.

Hvor mye husker jeg ikke, men du bør vel søke litt på barbara.no (i testene), så finner du sikkert noen "tall".. :)

Lenke til kommentar
Skal kjøpe bærbar, lurte derfor på om ett 9700 128mb kort er verdt 2000 kroner mer enn ett 9600 64mb kort? Er det store ytelseforskjellen mellom de kortene?

Maskinen har disse specsene:

-1.7Ghz dothan

-512mb ram

-60gb 5400

Vil den takle hl2 med begge kortene?

Jeg har samme specs på laptopen min (9600 Pro) og det er ikke akkurat kjempemorro å spille HL2 på den. Det går tregt selv i veldig lav oppløsning og detalj.

Lenke til kommentar
Skal kjøpe bærbar, lurte derfor på om ett 9700 128mb kort er verdt 2000 kroner mer enn ett 9600 64mb kort? Er det store ytelseforskjellen mellom de kortene?

Maskinen har disse specsene:

-1.7Ghz dothan

-512mb ram

-60gb 5400

Vil den takle hl2 med begge kortene?

Jeg har samme specs på laptopen min (9600 Pro) og det er ikke akkurat kjempemorro å spille HL2 på den. Det går tregt selv i veldig lav oppløsning og detalj.

Hmm, det høres ikke bra ut, sikker på det stemmer, med drivere og sånn?

Har lest litt rundt, og det virker som 9600 skal klare den jobben greit, så det er sikkert håp for din pc og :yes:

Lenke til kommentar
Hmm, det høres ikke bra ut, sikker på det stemmer, med drivere og sånn?

Har lest litt rundt, og det virker som 9600 skal klare den jobben greit, så det er sikkert håp for din pc og :yes:

Du må huske at et 9600 Pro mobility ikke yter som et standard 9600 Pro. En bærbar er i det hele tatt ikke det samme å spille på som en stasjonær.

Ellers er maskinen fint tunet og takler de fleste spill greit. Men HL2 og Vampires The Masquerade sliter den med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...