Margarus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) hey. nå er jeg ferdig med min trekabinet prosjekt. så jeg har no endelig fot lånt meg et digicam så jeg har fott knipset noen bilder . jeg benyttet samtidi muligheten å ta non bilder av min chieftec som jeg har moddet litt på Trekabinet: snekret fra scratch. 10mm kryssfiner plater. som jeg har saget høvla å pusst som om jeg sku fott penger for det jeg lakka den svart blank samme med front deksel til min cdrw 8x brenner som jeg la inn. platene er skrudd sammen med vanlige tre skruer. Topp plata er skjert ut stort plexi vindu i . både innvendig å utvendig kant av treplata er profil frest med en hondfres en fin bue liksom (se bildene) chieftec: plexi i side dør- Plexi i fram dør 80mm Blå leds vifte i topp Blå ledvifte bak i psu (tok ut den gamle å putta i den nye ;P) Div UV styling\lys i kassen analogt ampermeter i side dør som viser hdd activity. linker til post til ampermeteret her.: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=317534 HW i trepc: P3 500mhz 224sdram diamond viper tnt2 pro 32mg sdram cinemaster dvd dekoder sblive soundcard dell 200W psu osdisk: 3 gig andre disk maxtor 18gig sony cdrw 8x brenner hw til chieftec pcen finner du i profil. www.alekslarsen.net/Margarus/pc her har dere bilder det kan se ut på bildene at lakken er stygg å mat men det er den ikkke. det er litt støv på delene så likte ikke camet lyset helt tror jeg.... Enjoy Endret 13. desember 2004 av Margarus Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 hvorfor ingen svar ? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 hadde forventa svar... alle liker jo postre med bilder.... muligens liitt store bilder Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Lakk CD-ROM dekslene. Stygt med beige/hvitt. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 takker hva syns dere som Tre kabinett prosjektet mitt da? var egentig derfor jeg la inn posten da. er akkurat ferdig med tre kassen. men la bare ut bildene av den andre pcen ,min pga jeg aldrig har gjort det før =) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Sier bare en ting: U G L Y Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Sier bare en ting: U G L Y jeje smak å behag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå