The_evil_blue_toad Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Håper at dette er riktig sted å poste denne, viss ikke kan moderator gjerne flytte Uansett. For en uke siden flyttet jeg pcen min inn på et nytt rom og etter dette har jeg opplevd en merkelig feil. 4 ganger den siste uken har pcen låst seg komplett. Dette skjer spesielt under Everquest 2 (som er temmelig krevende) og en gang under HL2 (som også er temmelig krevende). Jeg tok aldri tempen på pcen på mitt gamle rom, men nå har jeg sjekket med programmet "Hmonitor" og ifølge det har jeg disse temperaturene: Mainboard 46C og CPU1 50 +\- C Dette er temperaturene mens jeg er i windows. På mitt gamle rom var det betydelig kjøligere enn på det jeg har nå, i tillegg til at pcen står mer innestengt her. Hørtes det ut som usedvanlig høye temperaturer i explorer, eller er det noe annet som er feil? Forresten så er CPU en AMD XP 2600+ Bare si ifra om det er noe annen info dere trenger. Endret 13. desember 2004 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Chipsettet er kanskje litt varmt, har du vifte på dette? Hvis det er passiv kjøling så prøv å sette en vifte over det slik at det blir litt kjøligere. Hvis det er en vifte, sjekk om den ikke er full av støv. Vil anta det blir mer stabilt med kaldere chipset. CPU'en trenger du ikke gjøre noe med Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Hehe... Nå har det seg slik at jeg ikke har skrudd opp pcen ennå Garantien forbyr det Men jeg skal sjekke om viften er full av støv med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå