salvi Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Sønnen min har fått seg en Nokia 3200. Han har ikke brukt den så mye til å ringe med, men nå har vi oppdaget at lyden rutes til høyttaler når han snakker i telefonen. Jeg tror ikke det har vært slik hele tiden. Om han velger "høyttaler", for så å velge "håndsett", blir det ingen forskjell, lyden kommer i høyttaleren uansett. Kan det være at han har vært borti noen innstillinger som er skyld i dette, eller er det feil på mobilen? Andre som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Søstra mi opplevde det samme for en stund siden. Men det gikk vekk av seg selv før hun kom seg til der hvor hun kjøpte den. Har sett flere tråder om ang. akkurat det problemet. Jeg tror det er en feil på mobilen(firmwaren kanskje?). Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Prøvd å slå telefonen av og på? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er en veldig vanlig programvarefeil med denne telefonen. Som sagt før: hold dere unna Nokia til barna! Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har hørt om det tilfellet med høytaleren opp til flere ganger. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er en veldig vanlig programvarefeil med denne telefonen. Som sagt før: hold dere unna Nokia til barna! Det dummeste jeg har hørt!! Nokia er et like bra alternativ for barn som noen annen mobilprodusent! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er en veldig vanlig programvarefeil med denne telefonen. Som sagt før: hold dere unna Nokia til barna! Det dummeste jeg har hørt!! Nokia er et like bra alternativ for barn som noen annen mobilprodusent! Mine erfaringer tilsier at Nokia ikke tåler like mye (generelt sett) som andre merker, samt at barn håndterer telefonene sine litt mer skjødesløst enn eldre mennesker og dette i kombinasjon resulterer i fryktelig mye brukerfeil, fuktskader osv. Samme gjelder forsåvidt eldre Siemenstelefoner som låser seg rett som det er bare man er uheldig og taster feil kodekombinasjoner på tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå