Arnt555 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Jeg kjøpte gainward 6800le sist gang det var på tilbud på komplett, ca 7 uker siden. Etter 4-5 uker begynte dataen å "slå seg av" Den slo seg ikke av, men den gikk i dvalemodus, men den enste måten å restarte den var å dra ut strømkontakten. Nå skjer dette 1-2 ganger om dagen iallefall når jeg spiller spill som hl2 og doom. Kortet har en gjennomsnittstempratur på 52 grader. Er det noe galt med kortet eller noe annen maskinvare? Jeg har ikke prøvd å flashe det (eller åpne pipelienes..) men jeg har klokket det litt (har standard klokk nå) Kan problemet ha noe med PSU'en min å gjøre? jeg har Q-tec 350w Takk for alle svar! Endret 13. desember 2004 av bobjan Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg setter penga mine på PSU ja.. Da veit du hva du skal ønske deg til jul Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du trenger ikke dra ut stømkontakten da. Er nok å holde inn powerknappen i 5 sek. Hadde forøvrig samme problemet selv. Går ut ifra at du har oppdaterte drivere og patcher til spillene? Jeg måtte ihvertfall levere mitt Gainward 6800 le tilbake. Det nye jeg fikk har ingen problemer med svart skjerm. Er produksjonsfeil på de første kortene i denne serien, Send tilbake og få nytt på garantien! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå