Zardoz Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Hørte på Led Zep I i bilen i går, utrolig fett! Produksjonen var så som så, men hvilken energi! Har selvsagt hørt flere av låtene tidligere, men ikke på denne måten. Dazed & Confused Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dazed & Confused *dævve* viktig med Zeppelin i bilen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Første albumet er absolutt det beste, men tror 4 er den beste å begynne med for de fleste. Er ingen stor Led zep fan selv, men den første holder bra mål. Og så er Houses of the holy og III ganske bra plater. Resten av albumene kommer ikke opp på haverdig nivå for meg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Resten av albumene kommer ikke opp på haverdig nivå for meg Physical Graffiti!!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Resten av albumene kommer ikke opp på haverdig nivå for meg Physical Graffiti!!! Akkurat den har jeg aldri hørt orntlig. Og det er flere som har sagt det samme, så det er vel på tide å sjekke den Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 For min del liker jeg PG og III veldig godt Men jeg syns aldri det gjør noe å sette på Houses Of The Holy heller. Jeg digger The Rain Song Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå