spikie8888888 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Heisann! Jeg er nokså sikker på at det ikke er noe med hardwaren og gjøre Her igår kveld skulle jeg prøve å installere et program som kunne gjøre om stemmen og instille ting på mikrofonen. Etter jeg hadde installert det fungerte så og si ingenting med mikrofonen. Alt man kunne høre var masse rusling. Jeg avinstallerte (Uninstall) programmet. Rebootet pcen og prøvde et nytt forsøk på å si noe, samme lyd kom igjen. Deretter tok jeg og reinstallerte driverne og ingen suksess da heller. Nå har jeg prøvd alt jeg kunne ha kommet på og ville sette veldig stor pris på om dere kunne hjelpe meg. Lydkortet jeg har er C-Media AC97 Audio Device og driveren heter: C-Media Inc, Date: 27.02.2003, Version: 5.12.1.29. Hilsen Magnus Dahl Eide Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Fungerte mikrofon-inngangen før? Og hvordan type mikrofon har du? (Modell og lignende) Lenke til kommentar
spikie8888888 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg fikset problemet, alt jeg gjorde var systemgjennoppretning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå